В одному з павільйонів Міжнародного виставкового центру відбулася щорічна, вже 11 Козирна Party. Приймали гостей Сім'я ресторанів Козирна Карта за підтримки незмінного генерального партнера - міжнародного бренду Nemiroff.
Вечірка проходила в атмосфері нереальної реальності. «Чому така концепція? Проводити Козирну Party вже водинадцяте, бути найгучнішою і найбільш приголомшливою вечіркою року - це велика відповідальність перед нашими гостями і партнерами. Потрібно тримати рівень. Але, на мій погляд, для того, щоб свято вдалося, воно має бути краще, якісніше, більш запам'ятатися, ніж попередні. Ми завжди прагнемо цього», - зазначила Світлана Миронова, маркетинг-директор Сім'ї ресторанів Козирна Карта.
У залі клубочився важкий дим і розліталися мильні бульбашки. Дівчата-хостес у костюмах квітів розносили гостям міні-частування - яблука з кульками на ниточках, льодяники-сердечки. А дівчата на гойдалках пригощали гостей шампанським. Стіни зали перетворилися на величезні екрани, на яких транслювалися відео-кліпи зірок, підготовлені заздалегідь і спеціально для Козирної Party. Це було черговим приємним сюрпризом для гостей, оскільки вони змогли насолоджуватися концертом виконавців не тільки зі сцени, але й оцінити їхню творчість на величезних екранах. Все - від декорацій до персонажів, а також ефектних номерів ведучих - Василіси Фролової і Дмитра Шепелєва та виступи зірок - заповнювало й творило нереальність.
Більше двох тисяч гостей перебували під враженням від найбільш нереального дійства. Приголомшливе світлове шоу, виступ кращих зірок української естради у незвичайних амплуа. Світлана Лобода виконала пісню Adele - Rolling in the deep, Василь Бондарчук постав перед гостями в образі Lenny Kravitz, виконуючи пісню Hurt, Тіна Кароль перевтілилася у Gnarls Barkley і у черговий раз вразила всіх силою свого вокалу в пісні Crazy, Злата Огнєвич зобразила Мадонну з піснею Frozen, Альоша заводила залу піснею Hurt співачки Christina Aguilera. Грузини Mgzavrebi переспівали відому композицію англійця Sting під назвою Desert Rose, чим підкорили серця всіх присутніх. І вже під завісу вечірки найголовнішою родзинкою став виступ DJ star Dimitri from Paris.
«Багатьом гостям запам'яталася приголомшлива вистава «Крила», виконана Василісою Фроловою. Зала завмерла. З'явився білий ангел з вогненним крилами і заграв на скрипці. За мить крила заворушилися, і ангел здійнявся над залою, продовжуючи грати. Як не повірити у нереальність, яка розкривається перед очима!», - розповідає про вечірку Лілія Загребельна, PR-директор Сім'ї ресторанів Козирна Карта.
Свято вийшло сімейним і затишним, незважаючи на кількість гостей, які потішили організаторів. Серед них зірки естради, бізнесмени, політики та відомі особистості - Олександр Пономарьов, Руслана Писанка, Наталія Окунська, стилісти Вячеслав і Ірина Дюденко, Фагот із ТНМК, Гарі Корогодський і маса інших.
Цю подію підтримали численні партнери свята, які підготували для гостей безліч приємних сюрпризів. Так, наприклад, всі гості могли обміняти свої дисконтні «Козирні карти» на нові Козирні карти-MasterCard, представлені ко-бренд проектом Козирної Карти і OTP Bank. Така картка поєднує в собі властивості дисконтної та платіжної карт, а також надає власникові додаткові відсотки знижки.
«Співпраця компанії Nemiroff з сім'єю ресторанів Козирна Карта триває не один рік. За цей час було реалізовано безліч спільних заходів у різних закладах мережі, але наймасштабнішим завжди є щорічна Козирна Party, яка об'єднує всіх відвідувачів сім'ї ресторанів Козирної Карти. Ми раді, що цього року змогли потішити гостей і партнерів новинкою - горілкою Distinct, думаю, це був гідний подарунок для такого вечора», - коментує Олександр Глусь, голова Наглядової ради компанії Nemiroff.
Генеральний партнер вечірки міжнародний бренд Nemiroff запропонував гостям свій новий преміальний еко-продукт Nemiroff Distinct, представивши його на оригінальній барній стійці - густій, соковитій, зеленій траві. Також живі острівці, на яких височів ЕКО-досконалий напій, були розташовані на кожному столі, щоб гості змогли оцінити його натуральність і екологічність за святковим столом. Гостям також було запропоновано спробувати Nemiroff Distinct на льоду в одній з 5 унікальних подач із ківі, селерою, яблуком, лаймом або м'ятою на їх вибір.
Традиційний банкет для запрошених організовував вірний друг Козирної Карти - Кейтерингова Компанія Холідей Сервіс.
-------------------------
Сім'я ресторанів Козирна Карта - найбільша Мережа ресторанів, загальновизнаний лідер ресторанного ринку України. Сьогодні до послуг гостей більше 90 ресторанів по всій країні, а також 5 ресторанів у Нью-Йорку і 4 ресторани у Майамі (США), де працюють близько 10 000 співробітників, безперервно забезпечуючи високоякісний сервіс і створюючи гарний настрій гостям. Всі ресторани об'єднані у Дисконтну програму - "Козирна Карта". Власниками дисконтної картки сьогодні є більше 780 000 осіб по всій Україні. Серед постійних гостей - політики, бізнесмени, люди мистецтва, спортсмени, іноземні гості, дипломати, члени їхніх сімей, процвітаюча молодь.
Nemiroff Холдинг - один із найбільших світових виробників алкоголю, продукція якого постачається до 72 країн світу.
Виробничі потужності компанії: 2 лікеро-горілчаних заводи розташовані у місті Немирів (Вінницька область, Україна). Розлив продукції у Росії здійснюється на потужностях ВАТ «Лікеро-горілчаний завод «Ярославський» (входить до ФГУП «Росспиртпром»). У жовтні 2010 року міжнародний бренд Nemiroff почав розлив продукції у Республіці Білорусь на потужностях Республіканського унітарного підприємства «Минск Кристалл» (входить до структури концерну «Белгоспищепром»).
До структури холдингу входять Керуюча компанія Nemiroff, Українська горілчана компанія Nemіroff, Дочірнє підприємство (ДП) «Алко Інвест», Торгове представництво Nemіroff у Росії і Торговельне представництво Nemіroff у Польщі, а також Nemiroff International зі штаб-квартирою у Будапешті (Угорщина).
Асортиментний портфель продуктів під міжнародним брендом Nemіroff налічує 28 позицій. Основні торгові марки - «Українська медова з перцем», Nemiroff «Оригінальний», «Українська березова особлива», Nemiroff Premium і Nemiroff LEX.
За підсумками 2010 року Nemiroff Холдинг збільшив обсяг продажів продукції до $473,6 млн, що на $56,8 млн (+13,6%) більше показника 2009 року. Обсяг реалізації продукції міжнародного бренду Nemiroff становить 8,29 млн дал (+3%).
Партнери Козирної Unreal Party 2011