UA / RU
Підтримати ZN.ua

Крюківські пасажирські вагони - на поштових марках

З 27 липня увійшли в обіг і стали дійсними для cплати послуг поштового зв'язку три нові марки. На одній з них - вагон з дерев'яною обшивкою, як данина історії вагонобудування. На двох інших марках - вагони виробництва Крюківського вагонобудівного заводу.

На Крюківському вагонобудівному заводі відбулася неординарна подія. Тут пройшло спецпогашення нових поштових марок «Вагонобудування в Україні» із серії «Машинобудування».

З 27 липня увійшли в обіг і стали дійсними для сплати послуг поштового зв'язку три нові марки. На одній з них - вагон із дерев'яною обшивкою, як данина історії вагонобудування. На двох інших марках - вагони виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. Це пасажирський вагон серії 61-779Г. Саме такими були перші серійні вітчизняні вагони випуску 2002 року, які увійшли до складу столичного експреса Київ-Харків. А також пасажирський вагон моделі 61-788 з сімейства вагонів другого покоління виробництва КВБЗ. Це вагон з гладкою обшивкою, клеєними вікнами. Він став прототипом найсучасніших вагонів для міжрегіональних швидкісних потягів.

Церемонія спецпогашення пройшла у присутності працівників Укрпошти, керівників КВБЗ і членів союзу філателістів Полтавщини. Для цього особливого випадку виготовлений спеціальний штемпель, на якому зображений вагон, а також накреслено: 27.07.2012, Кременчук, 39625, Полтавська область, перший день.

Цим штемпелем гасяться нові марки тільки один день і лише на двох поштових відділеннях: Київ-1 і Кременчук-25. А потім штемпель передається в музей Укрпошти на зберігання. Тому конверт з таким спецпогашенням є особливо цінним, раритетним, дуже привабливим для колекціонерів-філателістів.

/system/ckeditor_assets404IMAGE


Поштова марка - це не просто символ оплати поштових послуг, а спосіб відзначити знаменні дати і події, видатні досягнення людства, це спілкування на національному і світовому рівнях, частина світової культури. Недарма спецпогашення назвали історичною подією для Крюківського вагонобудівного, Кременчука, Полтави і України в цілому.

Серія марок про машинобудування почала свій відлік у 2005 році. Але відтоді вийшли марки тільки про локомотиви і вантажні вагони. Українські пасажирські вагони - це гідне продовження теми.

Спеціально для церемонії спепогашенія випущений особливий конверт. На ньому також написано «перший день» і поміщено зображення нового двосистемного міжрегіонального швидкісного електропотяга виробництва КВБЗ. Марки видані тиражем 170 тисяч кожна, вартість - 2 гривні. !zn