UA / RU
Підтримати ZN.ua

РІЗДВЯНИЙ ПОДАРУНОК ВІД UМС — «ПУГАЧОВСЬКИЙ» МАГАЗИН НА ХРЕЩАТИКУ

Минулої неділі, 17 грудня, на Хрещатику, у Пасажі, можна було бачити помітне пожвавлення: лідер мобільного зв’язку в Україні — компанія UМС — відкривала свій новий магазин...

Автор: Олена Мащенко

Минулої неділі, 17 грудня, на Хрещатику, у Пасажі, можна було бачити помітне пожвавлення: лідер мобільного зв’язку в Україні — компанія UМС — відкривала свій новий магазин. Власне, киян уже важко здивувати таким заходом, адже столиця дедалі швидше набуває європейського вигляду. Проте цього разу все було інакше, бо відкривала магазин сама Алла Пугачова. Причому у сяйві рекламних вогнів, повітряних кульок і справжнього феєрверка суперзірка видавалася настільки природною й органічною, аж мимоволі спадало на думку, що урочисте перерізання стрічок на Хрещатику — заняття для неї мало не повсякденне.

Співачка щиро потішилася, що день у день бачить навколо себе все більше молоді, яка сягнула світового рівня в усьому, чи то торгівля, будівництво чи дизайн. Винуватці торжества, натомість, не приховували, як пишаються тим, що з перших хвилин свого офіційного існування їхнє дітище осяяне голосом самої Примадонни, а також висловили впевненість, що найближчим часом їхній головний магазин іменуватимуть у просторіччі просто «пугачовським».

— Грудень — це завжди один з найуспішніших місяців, — розповідає Богдан Купич, директор з маркетингу і продажу UМС. — Ми очікуємо ще активнішого зростання кількості наших абонентів. Якщо в листопаді було зафіксоване рекордне зростання — до мережі UМС під’єдналися близько 50 тисяч чоловік, то в грудні є всі передумови для збільшення цієї цифри. Це свідчить про те, що український споживач вибирає краще.

Справді, компанія UМС — приклад успішного ведення справ в Україні, адже кількість її абонентів сягнула рекордних 400 тисяч (що, до слова, більше, ніж кількість абонентів конкуруючих фірм разом узятих). Абоненти UМС можуть користуватися своїми телефонами в 60 країнах світу, зокрема у всіх країнах Європи, а в Україні — послугами трьох мереж: NMT-450і, GSM-900, а з початку 2001 року GSM-1800. Сьогодні послуги компанії пропонують понад 2200 торгових точок по всій Україні.

Спільне підприємство UМС створили українські засновники в листопаді 1992 року спільно з КПН Телеком (Нідерланди), Телеком (Данія) та Дойче Телеком (Німеччина). Укртелекому належить 51% статутного капіталу, а іноземним засновникам — по 16,33%. Загальна сума інвестицій UМС у розвиток телекомунікацій України становить майже 300 млн. доларів США. UМС була першою компанією, що впровадила в Україні стільниковий зв’язок: 1 липня 1993 року відбувся офіційний пуск мережі вдосконаленого стандарту NMT (Nordic Mobile Telephone).

З 1 лютого 2000 року компанія впровадила посекундну тарифікацію дзвінків, що дало абонентам змогу заощаджувати на розмовах. Послуга наперед оплаченого зв’язку SIM-SIM, з’явившись на ринку півтора року тому, завоювала велику популярність серед користувачів, ставши одним з найуспішніших проектів UМС 1999 року. Кількість абонентів SIM-SIM стрімко зростає, оскільки послуга дає можливість під’єднатися до мережі за лічені секунди, без контракту й абонплати, забезпечує цифрову якість зв’язку, має широку зону покриття в Україні, найбільший вибір ваучерів (чотири номінали). Діє програма обміну використаних ваучерів на нові, прийом і передача текстових повідомлень, голосова пошта.

Разом із банком «Аваль» упроваджений принципово новий на українському ринку продукт — карта UMC VISA AVAL. Унікальність цього проекту полягає в поєднанні в одному банківському продукті функцій традиційної платіжної картки та фінансового інструменту обслуговування ринку послуг мобільного зв’язку, пропонованих компанією UМС. Спільна картка таких відомих компаній як UMC і VISA, також є символом престижу. Приємна новина для власників нових карток — спеціальна призова система набору очок (пойнтів) із розрахунковою карткою в будь-якій точці України. За розрахунки такою карткою за послуги UМС клієнт автоматично одержує додаткові пойнти: один за кожні п’ять гривень оплати. Кожен пойнт дорівнює десяти копійкам, а використовувати накопичену суму можна в магазинах UМС.

Проект UМС і банку «Аваль» полегшує процедуру приєднання до найвідомішої світової платіжної системи VISA, картки якої приймають до оплати в 17 мільйонах торгових точок світу (в Україні — 10 тисяч). Коментуючи спільну картку Мартін Бейт, віце-президент VISA International у країнах СНД і Балтії зазначив: «Ми дуже раді, що банк «Аваль» і компанія UМС об’єднали свої зусилля для випуску нових карток, адже завдяки цим «кредиткам» клієнтам обох організацій буде легше розраховуватися за товари та послуги в Україні і за кордоном».

Інформаційно-довідкова служба UМС найпотужніша в Україні. UМС впровадила новий номер інформаційно-довідкової служби: 8 800 500 0 500. Уперше в Україні всі дзвінки на ці номери, навіть із регіонів, безплатні. Ще компанія підписала угоду з туристичною фірмою «САМ» про взаємодію та розширення сфери послуг для своїх клієнтів, що передбачає надання їх у сфері міжнародного туризму, авіаперевезень зі знижками для абонентів UМС, спеціальні одноразові акції.

Також завдяки впровадженню послуги Prostir можна безпосередньо з мобільного телефону замовити авіа- та залізничні квитки. Це стало можливим завдяки двом новим розділам на Prostir.com — бронювання квитків на рейси компаній «Австрійські авіалінії» та «Люфтганза». Крім того, у розділі «Афіша Києва» з’явився новий підрозділ «Кінопалац», де можна довідатися про розклад, переглянути анонс, а також замовити квиток; з’явилися нові рубрики в розділі «Спорт»: останні новини футболу, хокею, баскетболу і формули-1. Відкрито розділи «GSM роумінг» та «Юридичні послуги».

Prostir — послуга на основі революційної технології WAP (Wireless Aplication Protocol) — світового протоколу доступу до інформаційних і сервісних ресурсів мережі Інтернет з мобільного телефону. Абоненти UМС можуть прочитати на дисплеї свого телефону міжнародні, загальноукраїнські, регіональні та спортивні новини, курси валют, прогноз погоди, гороскоп, анекдоти, дізнатися про ситуацію на автошляхах столиці, знайти ресторан, забронювати квитки, замовити піцу та навіть перевірити місцеперебування багажу, відісланого з допомогою DHL. Користуючись послугами Prostir, клієнти в змозі приймати та посилати електронну пошту прямо з мобільного телефону.

Як видно, UМС була першою і залишається кращою компанією мобільного зв’язку в Україні. Проте повернімося до нового проекту — магазину UМС-Пасаж. Його повною мірою можна буде назвати столицею мобільного зв’язку в самому центрі Києва, де клієнт зможе одержати всі необхідні послуги, від підключення й оплати до наступного обслуговування. Дизайн інтер’єру магазину виконаний у стилі високих технологій і має дворівневу структуру. На першому поверсі — чотири робочих місця відділу обслуговування клієнтів і куточок відпочинку. Крім автомата для безплатного продажу напоїв, тут незабаром з’явиться спеціальна машина «Кока-кола», що видаватиме пляшку цього напою за дзвінком з мобільного телефону. Крім того, в залі є унікальний інформаційний плазмовий екран і виставка мобільних телефонів, з якою вас ознайомлять кращі експерти з продажу.

— Ми не збираємося зменшувати напрацьованих нами темпів і обертів, — заявив на відкритті Олександр Скляров, в.о. генерального директора UМС. — Обіцяю всім вам, що ми завжди будемо на крок попереду.