UA / RU
Підтримати ZN.ua

Інтернет-банкінг не виправдав очікування вітчизняних банків

Сервіс інтернет-банкінгу не отримав очікуваної популярності серед українських користувачів, оск...

Сервіс інтернет-банкінгу не отримав очікуваної популярності серед українських користувачів, оскільки вітчизняним банкам не вдалося зробити цю послугу досить привабливою для клієнтів,вважає заступник голови правління Укрексімбанку Юрій Храмов.

Про це він повідомив «ДТ», коментуючи необхідність поліпшення вітчизняними банками технологічної бази, освоєння нових знань і стандартів, впровадження ІТ-технологій.

Він наголосив, що за існуючої динаміки розвитку банківської системи новації можуть виявитися недостатньо затребуваними у персоналу й клієнтів, не виправдати очікування і вкладені у них кошти. В якості прикладу Храмов навів сервіс інтернет-банкінгу, за допомогою якого реалізується самообслуговування через інтернет.

«Рік тому у нас було трохи більше 4 тисяч користувачів системи інтернет-банкінгу, зараз їх — майже 15 тисяч. З одного боку, маємо більше ніж триразове зростання кількості клієнтів. Але з іншого, я не можу сказати, що ці показники повністю виправдали наші очікування, — відзначив експерт. — Чому? Мені здається, цього разу дуже смачну цукерку ми не зуміли загорнути в гарну обгортку».

Він припустив, що, можливо, є сенс спочатку запропонувати клієнтам максимально простий і доступний для розуміння перелік функцій, який потім кожен зможе самостійно розширювати.

«Хай там як, а цей сервіс — можливо, у поєднанні з якимись додатками для мобільних послуг — ми вважаємо одним із найперспективніших», — підсумував він.

Детальніше про впровадження банками технологічних новацій читайте у статті Юрія Сколотяного «Технології зростання» у свіжому номері «ДТ».