Голова правління ДАХК «Чорноморський суднобудівний завод» В’ячеслав Полтавцев у свою чергу висловив надію, що перші замовлення на будівництво буксирів — це перші кроки перед початком масштабної суднобудівної програми держави. Україна, на жаль, не займається фрахтом, на чому щорічно втрачає до 40 млн. доларів, зазначив В.Полтавцев. І суднобудівники сподіваються, що такий порядок речей зміниться на користь України.
А поки що ДАХК «Чорноморський суднобудівний завод» готується передати замовнику через тиждень-два другий буксир, який і носитиме його ім’я — «Укртранснафта».
Тим часом на Севастопольському морському заводі ведеться закладання ще двох суден для нафтотранспортної компанії — так званого буксира-пожежника «Південний» і боноустановника-нафтозбирача. У вересні й ці судна поповнять флотилію «Укртранснафти», яка поки ще лише збільшується.