У Запоріжжі й області активізувалися «тіньові» транспортні структури, а транспортна сфера стала максимально непрозорою. До такого висновку прийшли керівники області та міста, проаналізувавши скорочення ринку легальних транспортних послуг.
«Наші дороги стали територією, вільною від законів, — визнає міський голова Запоріжжя Євген Карташов. — Сьогодні хто завгодно може зареєструвати «фірмочку» і без будь-яких ліцензій, без медичного, технічного контролю ганяти містом».
«Найчастіше процес перевезень стає некерованим», — вторить запорізькому мерові голова облдержадміністрації Євген Червоненко.
До подібних висновків місцеву владу підштовхнув той факт, що без будь-яких зовнішніх передумов обсяг пасажирських перевезень в Запорізькій області за підсумками трьох кварталів скоротився без малого на 10%, зокрема автотранспортом — на 7%.
Владі не відома навіть точна кількість підприємств, котрі надають транспортні послуги. За даними обласної ДАІ, у Запоріжжі пасажирськими перевезеннями займається 143 комерційних організації. Водночас у міськвиконкомі стверджують, що перевозять пасажирів не більше 45 юросіб.
Докладніше про транспортний бізнес в Запоріжжі читайте в статті Володимира Піскового «Обережно, їхати подано» в свіжому номері «ДТ».