Херсонський автоскладальний завод «Анто-Рус» 2003 року планує зібрати близько 7 тис. автомобілів ВАЗ із машинокомплектів, які поставляє ВАТ «АвтоВАЗ». Як повідомив агентству «Інтерфакс-Україна» генеральний директор підприємства Віктор Козонак, при цьому передбачається почати складання п’яти нових моделей. За його словами, наступного року завод планує довести кількість працюючих до 1 тис. чоловік (на даний час на заводі працює 100 чоловік).
З 1 вересня поточного року херсонське підприємство має намір розпочати складання автомобілів ВАЗ-2104 і ВАЗ-2107 із машинокомплектів, які поставляє російське ВАТ «АвтоВАЗ» (Тольятті).
За словами В.Козонака, на початку поточного року «Анто-Рус» зупинив складання автомобілів ВАЗ-2106 у зв’язку з припиненням випуску цієї моделі в Тольятті.
За період із моменту припинення виробництва, сказав гендиректор, «Анто-Рус» провів переговори з російським партнером про можливість складання інших моделей, і відповідно до досягнутих домовленостей про складання ВАЗівської «класики» дообладнав і частково переобладнав власне виробництво.
Поточного року підприємство планує випустити близько 1200 «четвірок» і «сімок».
За даними асоціації «Укравтопром», обсяг продажу нових автомобілів ВАЗ в Україні за підсумками першого півріччя перевищив рівень аналогічного періоду минулого року на 59, 3% і становив 24132 штуки.
На думку В.Козонака, наприкінці року продаж ВАЗів міг зрости до 60 тис. штук, проте після запровадження мит обсяги продажу, мабуть, не перевищать рівень 2001 року, коли було продано близько 40 тис. машин.
У першому півріччі, за даними «Укравтомпрому», частка «ВАЗу» у структурі зареєстрованих нових легкових авто становила 53,7%.
У цілому потреба України в легкових автомобілях оцінюється в 350 тис. штук на рік.
Завод «Анто-Рус» розпочав складання автомобілів ВАЗ-2106 у липні 2001 року. Спочатку планувалося до кінця минулого року випустити 2000 автомобілів.
За даними гендиректора ТОВ, торік зібрали 1000 «шісток».
Автозавод оснащений, в основному, імпортним устаткуванням. Основні виробничі потужності підприємства, розраховані на складання 30 тис. автомобілів на рік, розташовані на території Херсонського судноремонтного заводу.