UA / RU
Підтримати ZN.ua

Експерт: Збитки від консервації незавершеного будівництва станцій метрополітену в Києві можуть досягнути декількох мільйонів гривень

Збитки від консервації незавершеного будівництва станцій метрополітену в Києві можуть досягти д...

Збитки від консервації незавершеного будівництва станцій метрополітену в Києві можуть досягти декількох мільйонів гривень, повідомив перший віце-президент Державної корпорації «Укрметротунельбуд» Олександр Охотніков.

За його словами, консервація будь-якого незавершеного будівництва веде до зростання його загальної вартості, заморожуючи, по суті, вкладені в об'єкт бюджетні кошти. Якщо ж мова йде про підземне будівництво, ці негативні чинники зростають на порядок, переконаний експерт.

Крім того, за словами Охотнікова, припинення в кріпленні підземних виробок в умовах щільної міської забудови загрожує ще й можливими техногенними проблемами.

«Ці виробки потребують додаткових кріплень, постійного водовідливу, провітрювання, заходів щодо запобігання осідань поверхні, не кажучи вже про необхідність зміни маршрутів дорожнього руху, залучення для обслуговування населення додаткового наземного транспорту, створюють безліч незручностей для сусідніх підприємств», — пояснює він.

«З фінансової точки зору складно навіть оцінити, у що в кожному конкретному випадку виливаються всі ці витрати, але суми можуть бути вражаючими — від кількох сотень тисяч гривень до кількох мільйонів», — попереджає експерт.

Нагадаємо, що в Києві на даний час готовність станцій метро, що будуються у напрямі мікрорайону Теремки, складає 80—90%. При цьому, за словами директора КП «Київський метрополітен» Петра Мірошникова, будівництво могло б завершитися протягом трьох місяців за умови нормального фінансування. Так, для завершення монтажних і архітектурних робіт необхідно 600 млн. грн.

Докладніше читайте в статті Анастасії Дашинської «Метро «хворіє» — лікувати нічим…» у свіжому номері «ДТ».