UA / RU
Підтримати ZN.ua

Як на Столєтова іменини

VIP-прийом, присвячений презентації нової унікальної елітної горілки «Столєтов» (корпорація «Алеф», Дніпропетровськ), відбувся в Києві 2 липня в Українському домі...

Автор: Артем Сашенко

VIP-прийом, присвячений презентації нової унікальної елітної горілки «Столєтов» (корпорація «Алеф», Дніпропетровськ), відбувся в Києві 2 липня в Українському домі. Серед гостей — представники Верховної Ради, Кабінету міністрів, адміністрації Президента, визначні діячі культури й мистецтва, редактори провідних українських ЗМІ. Загалом — близько 130 чоловік. Камерність прийому підкреслювалася незвичними декораціями залу, м’яким розсіяним освітленням, світловими й лазерними шоу-ефектами та ексклюзивною концертною програмою. Уся атмосфера вечора створювала відчуття причетності до неординарної події — тезоіменитства продукту, якому від самого початку призначено стати брендом.

Намагання виробника якнайгучніше заявити про свій новий продукт і привернути до нього увагу максимально широкої споживчої аудиторії цілком виправдані. Але тільки в тому разі, коли йдеться про товари масового споживання. Елітний продукт знаходить шлях до визнання через діалог із кожним потенційним шанувальником окремо. І тут прагнення до тотального охоплення споживчих мас просто недоречне, більше того — протипоказане.

«Столєтов» — свідчення того, що в Україні розуміються на ексклюзивних підходах. Його поява буквально приголомшила ряд країн Західної Європи та Америки. Там тямлять на екологічно чистих продуктах і охоче платять за них чималі гроші. Але спроби багатьох західних виробників створити щось схоже виявилися марними, тоді як українським усміхнулася удача. Однак успіх дістався нелегко. Йому передувала серйозна робота. Спочатку потрібно було роздобути справжню антарктичну кригу для того, аби в усіх подробицях вивчити її хімічний і фізичний склад, потім отримати відповідь на основне запитання — чи придатна вона для виробництва саме горілки, і, нарешті, відтворити аналог антарктичної талої води. І лише після того, як на всі запитання було знайдено позитивні відповіді й нарешті отримано підтвердження експертів про повну відповідність відтвореної у виробничих умовах талої води її антарктичному аналогу, — за справу взялися технологи лікеро-горілчаного виробництва.

Можна було, звісно, вибрати легший шлях, спрямувавши свої зусилля на створення просто хорошої горілки, яка не претендує на особливу оригінальність. Але тоді вона, швидше за все, загубилася б серед безлічі інших подібних. Ось чому серйозний підприємець прагне знайти на ринку власну нішу, на яку досі ніхто інший не претендував. Корпорації «Алеф» це блискуче вдалося. Оскільки в «Столєтова» немає аналогів, то й конкурентів у нього не буде, принаймні у досяжному майбутньому. А коли з’являться перші аналоги, їхнім виробникам доведеться конкурувати з напоєм, який давно завоював стійку репутацію у сформованому колі своїх шанувальників.