UA / RU
Підтримати ZN.ua

В Ізмаїлі назрівають акції протесту проти Мінтрансзв’язку

Рішення Міністерства транспорту і зв’язку про зміну керівництва Ізмаїльського морського торговельного порту може призвести до масових акцій протесту мешканців міста.

Рішення Міністерства транспорту і зв’язку про зміну керівництва Ізмаїльського морського торговельного порту може призвести до масових акцій протесту мешканців міста.

Коли стало відомо про рішення Мінтрансзв’язку звільнити начальника Ізмаїльського МТП Валентина Котельного, який вже 20 років очолює підприємство, на його підтримку висловилися близько 12 тис. мешканців Ізмаїла.

Досить негативно сприйняли ідею зміни керівництва порту й представники правлячої коаліції на місцях, для яких розвиток регіону та ріст протестних настроїв у масах — не порожній звук, а реальна проблема.

Коментуючи ситуацію, депутат Одеської обласної ради від Партії регіонів В’ячеслав Страшилін відзначив: «Якщо обласна влада не підтримає Валентина Котельного, то постане питання про масові акції громадянської непокори в Ізмаїлі».

Крім того, у випадку звільнення Котельного очікуються його судові позови до міністерства. Принаймні, є позитивний досвід вирішення конфлікту на користь звільненого раніше керівника Одеського порту Миколи Павлюка. Тим самим шляхом збирається піти і його колега з Феодосійського МТП, рішення про звільнення якого також було прийнято Мінтрансзв’язку.

Загалом, за даними асоціації «Укрморпорт», за два роки було змінено 20 начальників портів. Причому в Херсон­ському, Південному, Мико­лаївському, Іллічівському, Севастопольському і Ялтинському портах із 2005 року перших керівників міняли три і більше разів. Кілька разів намагалися зняти керівництво Одеського й Маріупольского портів.

Кадрова нестабільність морегосподарського комплексу, яка перешкоджає залученню довгострокових інвестицій в українські порти, та руйнування менеджерського кістяка морської галузі України викликають також дорікання фахівців галузі. Докладніше про напружену ситуацію, що ризикує стати надзвичайною, читайте у статтях Валентина Ленського «Надзвичайка» за класикою» та Василя Днєпрова «Маріупольский порт: робота чи захоплення?».