UA / RU
Підтримати ZN.ua

UМС лідирує за темпами зростання

За підсумками жовтня мобільний оператор «Український мобільний зв’язок» продемонстрував високі темпи зростання основних операційних показників...

Автор: Микола Саєнко

За підсумками жовтня мобільний оператор «Український мобільний зв’язок» продемонстрував високі темпи зростання основних операційних показників. Так, приріст абонентської бази UMC у жовтні становить 3,7%, або 560000 абонентів. Для порівняння: приріст абонентської бази компанії «Київстар» за цей же період становить 3%, або 547000 абонентів.

На думку експертів, високі темпи зростання абонентської бази найближчим часом спричинять відрив UMC і за основними фінансовими показниками. Адже за результатами першого півріччя ц.р. компанія продемонструвала вищу якість абонентської бази. Частка контрактних абонентів у загальній абонбазі UMC при цьому становить 9%, тоді як у «Київстар» — 7%. Середній щомісячний дохід від одного контрактного абонента в UMC становить 35,6 дол., а в «Київстарі» — 28,7 дол.

Рік тому UMC експлуатувала понад 4 тис. базових станцій. Сьогодні число базових станцій (БС) оператора збільшилося більш ніж удвічі і на 26 жовтня становила 8543. На сьогодні це найбільша мережа в Україні за числом БС. За підсумками рейтингу «Інвестгазети», UMC посідає перше місце за обсягом капітальних інвестицій.

Нагадаємо, що в травні 2006 року в UMC стартувала програма під назвою Heat Map, що дає змогу визначити реальний стан якості зв’язку, причини виникнення збоїв і намітити конкретні дії з її поліпшення. У рамках програми якість роботи мережі перевіряється з допомогою спеціального устаткування, а також діє система врахування думки абонентів. За минулі півроку компанія отримала дані дослідження для 17 найбільших міст України. До кінця 2006 року планується завершити аналіз якості зв’язку ще в 38 містах, а також на 600 тис. км доріг, у тому числі на всіх основних автомобільних і залізничних магістралях. Дані дослідження, а також результати незалежного моніторингу, здійснюваного науково-технічним центром «ОМНІС», свідчать про те, що за останні п’ять місяців кількість якісних дзвінків у мережі UMC зросла на 61%.