UA / RU
Підтримати ZN.ua

Українські порти нарощують потужності

Сьогодні Україна втрачає величезні фінансові прибутки через відсутність у вітчизняних портів можливості приймати великі контейнерні судна, що вийшли на світові океанські лінії...

Сьогодні Україна втрачає величезні фінансові прибутки через відсутність у вітчизняних портів можливості приймати великі контейнерні судна, що вийшли на світові океанські лінії. Проте вже до кінця року Іллічевський морський торговий порт і компанія «Укртрансконтейнер» планують запустити нові контейнерні термінали.

Досі єдині українські порти зі значними контейнерними терміналами – Іллічевський та Одеський – не могли приймати крупні судна через відсутність необхідних глибин біля причалів і на підхідних каналах, перевантажувальної техніки, складських площ для швидкої обробки суден з великою кількістю контейнерів.

За словами директора ПП «Укртрансконтейнер» Анастаса Коккіна, до кінця 2007 року в Іллічевську буде запущена на повну потужність реконструйована частина терміналу з двома причалами, де глибини будуть доведені до 14,5 метрів і буде встановлено два нових могутніх причальних контейнерних перевантажувачі, а також багато іншої техніки. «У нас з'являться умови для прийому і швидкої обробки океанських контейнерних суден», — говорить він.

Крім того, нові контейнерні потужності збираються розвивати й самі Іллічевський порт, Одеський порт, державний концерн «Укрморпорт», який найближчим часом має намір об'єднати 20 державних портів України, а також приватні будівельники контейнерних терміналів.

Детальніше читайте у статті головного редактора журналу «Порти України» Костянтина Ільницького «Плюс контейнеризація Чорномор’я» у свіжому номері «ДТ».