UA / RU
Підтримати ZN.ua

ТОРГОВА МАРКА ОЛІМПІЙСЬКОЇ ПРОБИ

Для країни, що намагається вибратися з твані командно-адміністративної системи господарювання на...

Автор: Олександр Артеменко

Безліч шанувальників привабили такі безалкогольні напої під торговою маркою «Оболонь» як «Спорт», призначений для людей із підвищеним фізичним і розумовим навантаженням і який має чудові тонізуючі властивості; «Оранж», який містить натуральний апельсиновий сік; «Квас», виготовлений на натуральному солодовому екстракті, із смаком житнього хліба й пахощами кмину; «Лимонад», із приємним лимонно-яблучним смаком; «Кола Нова», що містить горіх кола й ароматні олії лимона, апельсина та мускатного горіху. Окремою групою стоять слабоалкогольні коктейлі, виробництво яких одним із перших у Європі налагодило ЗАТ «Оболонь»: «Джин-Тонік» із приємною гіркуватістю й легкими пахощами джина, «Бренді-Кола» із характерним присмаком коли й пахощами англійського бренді, «Ром-Кола», що дарує всі найкращі смакові якості своїх інгредієнтів.

У цьому асортименті — душа та знання кожного працівника «Оболоні», напружена творча праця, справді вільний труд людей, котрі добре усвідомлюють, що від того, як вони працюють, безпосередньо залежить їхній добробут. Тут сформульовано й тут сповідують головні заповіді підприємництва: не нашкодь споживачеві, не підведи бізнес-партнера, не скупися на заробіток і умови праці співробітників, чесно виконуй зобов’язання перед кредиторами.

Акціонерне товариство «Оболонь» — активний учасник громадського життя країни. Крім значних відрахувань до держбюджету, підприємство витрачає чималі кошти на підтримку благодійних, культурних, спортивних і громадських акцій. Щорічно в бюджет компанії закладаються витрати на потреби організацій інвалідів, ветеранів, релігійних, медичних структур, просвітницьких і дитячих закладів, благодійних фондів і програм, творчих об’єднань. Особливу увагу приділяють спорту, зокрема футболу. АТ «Оболонь» — головний спонсор однойменної футбольної команди майстрів, котра виступає в 1-й лізі чемпіонату України. Систематично спонсорує трансляції кращих європейських футбольних матчів. Серед підтримуваних ним спортивних акцій — чемпіонати Європи та світу з мотокросу, виступи збірної України з біатлону, перша українська експедиція на Північний полюс.

Україну ще мало знають у світовому співтоваристві. Багатьом іноземцям, аби вони зрозуміли про яку країну йдеться, спершу треба нагадати про «Динамо» (Київ), «Чорнобиль». Але національний футбол, яким ми так пишалися, нині переживає важкі часи, а Чорнобиль — не найкраща візитна картка для країни, котра гостро потребує позитивного іміджу. Залишається торгова марка «Оболонь», і ще кілька, які так само знають і цінують повсюдно. Цього вкрай мало, і держава, якщо вона справді прагне стати повноправним і шанованим членом світового співтовариства, має всерйоз опікуватися їхнім збільшенням.