UA / RU
Підтримати ZN.ua

Ринок доставки їжі в Україні залишається не освоєним

На сьогоднішній день ринок кейтеринг-послуг, або доставки їжі, в Україні розвинений лише в частині обслуговування торжеств та фуршетів...

На сьогоднішній день ринок кейтеринг-послуг, або доставки їжі, в Україні розвинений лише в частині обслуговування торжеств та фуршетів. А от у сфері офісних обідів він, на думку експертів, заповнений не більше, ніж на 20%, і є досить перспективним.

Хоча в останні 2-3 роки просувати кейтеринг-напрямок почав кожен третій український ресторан, через відсутність широкомасштабних рекламних кампаній цей вид послуг залишається невідомим. Можливою причиною такого явища, на думку фахівців, є досить невисока рентабельність такого бізнесу.

З одного боку, існує безліч ресторанів і кав’ярень, які простоюють у ранкові й денні години або в певні сезони та не мають при цьому ні можливостей, ані бажання організовувати власну службу кейтерингу. З іншого боку, керівництво багатьох фірм та організацій бажає забезпечити своїх співробітників доставкою гарячих обідів.

Налагодити зв'язок між цими сторонами, на думку фахівців, зміг би прихід на ринок посередника, який здійснював би функцію доставки, займався рекламою, пошуками клієнтів та іншими організаційними питаннями.

Тим часом, понад 50% київських фірм на сьогоднішній день не мають своєї їдальні чи буфету. І лише 5-10% співробітників столичних офісів, по даним статистичних опитувань населення, можуть дозволити собі щодня відвідувати ресторан або кав’ярню.

Докладніше про перспективи ринку кейтеринг-послуг в Україні читайте в статті Наталії Вареник «Кейтеринг по-українськи».