UA / RU
Підтримати ZN.ua

ПИВО «СЛАВУТИЧ» ВИЗНАНО «ЗОЛОТОЮ ТОРГОВЕЛЬНОЮ МАРКОЮ»

20 листопада 2003 року в Києві в Національному палаці «Україна» відбулася урочиста церемонія, під час якої «Славутич» було названо переможцем Міжнародного конкурсу «Золоті торговельні марки-2003»...

Автор: Валентин Ступак

20 листопада 2003 року в Києві в Національному палаці «Україна» відбулася урочиста церемонія, під час якої «Славутич» було названо переможцем Міжнародного конкурсу «Золоті торговельні марки-2003».

Добираючи претендентів на це звання, організатори конкурсу мали на меті відзначити й популяризувати провідні торговельні марки з бездоганним іміджем, які випускають товари й надають послуги відмінної якості. Крім того, компанії, що випускають продукцію під цими брендами, повинні проводити благодійну діяльність в інтересах українського суспільства, сприяти підвищенню міжнародного рейтингу нашої держави й поліпшенню соціально-економічного стану в Україні.

Саме таким критеріям, на думку експертів конкурсу, відповідає «Славутич». Пивобезалкогольний комбінат під цією назвою — ефективно діюче підприємство європейського типу, один із загальновизнаних лідерів вітчизняного ринку пива. Його оснащено найсучаснішим технологічним устаткуванням, на «Славутичі» працює високопрофесійний колектив. Підприємство не лише в повному обсязі сумлінно сплачує податки. Воно веде широку благодійну діяльність, усебічно підтримує спортивні та просвітницькі програми, бере активну участь у реалізації різнопланових соціальних і культурних проектів.

А пиво «Славутич» — це один із найвідоміших в Україні брендів і популярна високоякісна продукція, що має високі споживчі характеристики. Світлі сорти цього хмільного напою вирізняються характерним золотаво-солом’яним кольором, густою стійкою піною, чистим, вишуканим смаком й ароматом. Усе це разом дозволило «Славутичу» вибороти титул «Золотої торговельної марки».

— Ця почесна нагорода є ще одним підтвердженням того, що наша компанія успішно розвивається, — відзначив генеральний директор ВАТ «ПБК «Славутич» Петро Перетятько. — Визнання широким загалом підкріплюється й позитивними ринковими показниками. Так, порівняно з минулим роком, обсяги реалізації пива «Славутич» збільшилися на 14%. У свідомості мільйонів споживачів наша продукція стабільно асоціюється з високою європейською якістю, що стало для підприємства непорушною нормою. Тож ми й надалі докладатимемо максимум зусиль, щоб виправдати головну цінність «Славутича» — довіру й визнання споживачів.

До речі, двома днями раніше в житті ПБК «Славутич» була ще одна приємна подія —випущено першу партію пива нової торговельної марки «Арсенал». Під цим брендом буде представлено багато сортів хмільного напою та видів упаковки в середньому ціновому сегменті. «Первістком» у сім’ї «Арсеналу» стало пиво «Арсенал Світле», виготовлене за рецептурою класичного чеського пива.

Свою назву нове пиво одержало в результаті опитувань і всебічних досліджень думок споживачів, що проводилися протягом 2003 року. Більшість респондентів визначили «Арсенал» як найбільш вдалу назву для нового пивного бренду. За результатами голосування споживачів добиралися і майбутні смакові характеристики напою, і дизайн упаковки. На думку фахівців, спеціально розроблена етикетка для пива «Арсенал» — оригінальна й водночас зрозуміла. Вона виграшно виділяє новинку на магазинних полицях серед інших вітчизняних брендів.

Приклад «Славутича», темпи, із якими цей бренд скорив вітчизняний ринок, дають усі підстави вважати, що й «Арсенал» у недалекому майбутньому здобуде популярність у любителів пива, вийде в розряд «золотих торговельних марок» України.