UA / RU
Підтримати ZN.ua

ОДНИМ РЯДКОМ

«Надра» страхує кредитки від шахраїв Банк «Надра» оголосив, що всі кредитні картки, оформлювані ним, автоматично застраховані...

Автор: Оксана Миколайчук

«Надра» страхує кредитки від шахраїв

Банк «Надра» оголосив, що всі кредитні картки, оформлювані ним, автоматично застраховані. Послуга розроблена спільно з інноваційною страховою компанією «Інвестсервіс» і надається в межах програми «Справжній сервіс». «Надра» став першим з вітчизняних банків, який пропонує клієнтам страхування ризиків шахрайських операцій з кредитними картками Visa Classic, MasterCard Mass, Visa/MasterCard Gold. Зокрема, йдеться про страхування таких ризиків, як підробка номера або терміну дії картки, списання сум із карткового рахунку за підробленою, загубленою або вкраденою карткою. Клієнти банку — власники застрахованих кредиток, які постраждали від дій шахраїв, зможуть одержувати до 500 доларів відшкодування збитків за карткою типу Mass або Classic і до 1000 доларів за карткою типу Gold.

Податківці «укочують» ще один банк

Під пильний контроль бійців податкової міліції потрапив «Корал-банк» (Київ). Як заявив начальник податкової міліції, генерал-полковник Віктор Жвалюк, проти банку порушено кримінальну справу за фактом несплати податків в особливо великих розмірах. Неприємності в «Корал-банку» почалися ще 19 лютого, коли податківці провели обшук у помешканнях банку і в редакції інтернет-видання «Обком.net». «Обком» невдовзі мусив припинити свою діяльність, оскільки всю конфісковану під час обшуку техніку досі не повернуто. Деякі ЗМІ вже оприлюднили інформацію, що податкова міліція впритул зайнялася «Корал-банком» виключно з метою ліквідації пов’язаного з ним вищезгаданого інтернет-видання. Хоча самі працівники податкової називають інші причини. Як стало відомо «ДТ», серед клієнтів «Корал-банку» виявлені фіктивні підприємства, через рахунки яких проходили десятки мільйонів гривень.

Втім, такі «банківські» справи в Україні не рідкість. І ситуація з «Корал-банком» скидається на справи банків «Слов’янський» та «Андріївський». До речі, за словами того ж пана Жвалюка, матеріали у справі «Андріївського» нещодавно передано до суду.

«Укртелеком» знову воює з рефайлом

Цього разу «Укртелеком» вимагає грошової компенсації від оператора місцевого зв’язку «Торгово-промислового дому І.П.С.». За словами генерального директора «І.П.С.» Сергія Ігнатенка, їхню компанію обвинувачують в оформленні вхідного міжнародного трафіку як місцевого і вимагають виплатити 284 тис. доларів. Цього тижня «Укртелеком» уже заблокував «І.П.С.» доступ до своєї телефонної мережі, внаслідок чого, природно, постраждали клієнти «Торгово-промислового дому». Пан Ігнатенко спростував усі обвинувачення «Укртелекому» і звернувся з відповідними зверненнями до Генпрокуратури, Держкомпідприємництва, Держкомітету зв’язку й інформатизації і безпосередньо до «Укртелекому». За підрахунками «І.П.С.», обмеження «Укртелекому» призвели до недоодержання оператором місцевого зв’язку близько 30 тис. грн. щодня через відсутність трафіку.

Росіяни купили найбільший масложировий завод України

ЗАТ «Пологовський маслоекстракційний завод» (Запорізька обл.) змінило власника. Як стало відомо «ДТ», новим власником підприємства стала одна з російських компаній.

Торік завод зменшив виробництво рослинної олії, порівняно з попереднім роком, на 50% — до 52 тис. тонн. Нині ж з метою розширення ринків збуту МЕЗ відкрив свої представництва в Москві та Мінську.

Лайнер, заарештований у Неаполі, повернувся в Україну

Одеська акціонерна рибопромислова компанія «Антарктика» 9 квітня на аукціонних торгах у Неаполі придбала пасажирський лайнер «Одеса», який перебував з квітня 1995 року під арештом за борги ДСК «Чорноморське морське пароплавство» перед іноземними інвесторами. Стартова ціна виставленого на аукціон ще рік тому лайнера становила 8 млн. доларів. При цьому борги судна, з урахуванням відсотків, що нагромадилися, на сьогодні сягнули 45 млн. доларів. До того ж близько 100 тис. дол. становить заборгованість із зарплат перед вахтовим екіпажем «Одеси». Точна ж сума, яку довелося викласти АРК «Антарктика» за пасажирський лайнер, залишилася комерційною таємницею.

Інформація «ДТ» й інформагентств