Напередодні жіночого свята рекламодавці активно просувають свою продукцію. Для них це слушна нагода оживити збут. Але на кого має бути спрямована реклама — на чоловіків чи на жінок? Адже не факт, що жінки у свій «професійний» день перекладають приємний обов’язок (звучить, звичайно, цікаво) на сильні плечі чоловіків. Між іншим, соціологія свідчить, що досить багато жінок напередодні 8 Березня заклопотані придбанням подарунків, причому зокрема й для себе улюбленої.
За результатами соціологічного опитування компанії «ТНС Україна», 22,6% респондентів думають, що на 8 Березня й чоловіки й жінки купують подарунків однаково, 14,7% упевнені, що більше купують саме жінки, а 5,3% вагалися з відповіддю. Причому відповіді чоловіків і жінок істотно відрізняються. Чоловіки вважають, що більше подарунків купують саме вони (так відповіли 70,3% опитаних чоловіків проти 46,2% опитаних жінок). Представниці ж слабкої статі думають, що придбанням подарунків на 8 Березня більше опікуються вони (в цьому переконані 20,4% опитаних жінок проти 8,1% опитаних чоловіків).
На запитання «Кому купуєте подарунки до 8 Березня особисто ви?» майже 60% чоловіків відповіли, що купують подарунки до 8 Березня дружині, майже 23% — подрузі. Собі купують подарунки до 8 Березня 14,1% жінок...