UA / RU
Підтримати ZN.ua

NOVUS: насамперед — покупець

Минулої неділі відчинив свої двері для відвідувачів перший гіпермаркет із людським обличчям. Він поповнив торговельну мережу NOVUS.

Автор: Ольга Рогоза

Під будівництво не просто велетенського магазину, а сучасного гіпермаркету, який нарешті зможе продемонструвати українському споживачеві справжні стандарти європейської торгівлі, прийшли до Києва литовські інвестиції. Відтак минулої неділі на столичному проспекті Бажана, 8, (мікрорайон Осокорки) відчинив свої двері для відвідувачів перший гіпермаркет із людським обличчям. Він поповнив торговельну мережу NOVUS.

Ось як прокоментував подію Надзвичайний і Повноважний Посол Литовської Республіки в Україні Петрас Вайтекунас: «Я радий, що литовські інвестиції вдало реалізуються в Україні та приносять користь людям обох держав. Розвиваючи економічні відносини між нашими країнами, в Україну приходять європейські стандарти бізнесу».

Якщо конкретно, то на 10 000 кв. м торговельних площ пропонується понад 40 000 найменувань товарів у 200 категоріях. Асортименти власного виробництва представлено 10 товарними категоріями, які виготовляються на дорогому професійному обладнанні з відбірної сировини у відкритих для огляду цехах: м’ясо, риба, хліб, солодощі, копченості, гарячі страви, салати та закуски, бочкове пиво, фреші. А ще - фермерські молочні продукти й сири. Домашні кури, органічні продукти.

Спеціальне обладнання та жорстка система контролю якості вхідної сировини і продукції забезпечують споживачам тільки свіжі продукти.

Додайте до цього 100 категорій промтоварів: побутова техніка, одяг, косметика, товари для дому…

А ще - великий паркувальний майданчик та зручне розташування, що дозволяє добратися до гіпермаркету NOVUS з будь-якої точки міста за 20-30 хвилин хорошою дорогою, і, що особливо важливо, - професійне обслуговування, яке суворо відповідає європейським стандартам.

Ціни на всі товари постійно моніторяться. Щотижня відстежується цінова політика конкурентів, що дозволяє утримувати ціни NOVUS на рівні середньо- , а в соціальному сегменті - нижче-ринкових.

Як резюмував генеральний директор ТОВ «Новус Україна» Ігор Ланда: «Наш перший в Україні гіпермаркет демонструє головну ідею NOVUS - ми інвестуємо в покупця. У його здоров’я, у його комфорт, в економію його часу та задоволення від відвідування магазину. Ми ламаємо поширений стереотип: якщо в магазині чисто й гарно, отож там дорого. Наші магазини гарні, комфортні, оснащені високотехнологічним обладнанням, потужним кондиціюванням, великими паркувальними майданчиками і пропонують багато категорій товарів. Цим ми вирізняємося. На цьому будується наш бренд. Ми бачимо, що український покупець готовий це оцінити».