Охоронні фірми тепер мають намір забезпечувати не тільки безпеку своїх клієнтів. Повсякденне життя підштовхує їх до розширення сервісу. Йдеться вже не просто про безпеку, а про психологічний комфорт клієнтів.
На думку операторів охоронного бізнесу, їхнє завдання переважно зводиться до надання допомоги в конфліктних життєвих ситуаціях. Вирішення цих ситуацій часто включає низку «нетипових» для охоронної компанії послуг. Наприклад, до таких можна зарахувати виїзд групи швидкого реагування у складі двох-трьох чоловік на місце ДТП, пошук інформації про наявність автомашини клієнта на штрафних стоянках. Практикується також допомога юриста із захисту інтересів клієнта з виїздом на місце події. Інформаційний сервіс — довідки та консультації у процесі вирішення конфліктів. І навіть отримання або передача великої суми грошей, супровід в аеропорт, поселення в готелі тощо — спектр постійно розширюється.
У Росії такий сервіс надається кілька років у Москві та ще в деяких великих містах. На території Києва дві компанії розпочали аналогічну діяльність нинішнього року. Абоненти отримують персональну картку і з нею — можливість цілодобово просити допомогу через виділений багатоканальний телефон.
Наприклад, абонент врізається в «круту» іномарку, власник якої відразу починає пресингувати. Гаїшники найчастіше стають на бік сильнішого, а «винуватець» приречений платити за чужі гріхи. Рятує тільки набирання заповітного номера та приїзд екіпажу швидкого реагування, який візьме під захист і абонента, і його машину. Поспілкуються з Державтоінспекцією мовою юриспруденції, а з кривдником — зрозумілою йому мовою.
Звісно, на 90% такі послуги — своєрідне страхування від втрати душевної рівноваги, за яку, правда, доведеться платити сповна. Платити не менше, ніж за абонемент у престижному фітнес-центрі. Принаймні так оцінюють свою нову роботу фахівці з фізичного захисту клієнтів.