UA / RU
Підтримати ZN.ua

NESTLE — ЦЕ НЕ ЛИШЕ КАВА Й ШОКОЛАД…

Аби міцно стояти, необхідно мати опорну площу, котру, як вчить нас шкільний курс геометрії, визначають три точки...

Автор: Олександр Артеменко

Аби міцно стояти, необхідно мати опорну площу, котру, як вчить нас шкільний курс геометрії, визначають три точки. Для найбільшого виробника продуктів харчування Nestle — восьмої за розміром компанії Європи і тридцять першої в світі — такими точками є кава, шоколад і кулінарна продукція. Утім, асортимент її цим не вичерпується.

Компанія існує з 1866 року, коли швейцарський фармацевт Генрі Нестле, кинувши виклик дитячій смертності, винайшов замінник грудного молока для годівлі немовлят. На основі коров’ячого молока, пшеничного борошна й цукру він створив продукт, який одержав назву «Молочне борошно Генрі Нестле», і розпочав його виробництво. Відтоді асортимент продукції Nestle постійно розширюється й нині включає 8,5 тисячі торгових марок продуктів харчування, добре відомих споживачам у всьому світі.

Представництво Nestle в Україні відкрито в грудні 1994 року. Відтоді компанія веде тут активну маркетингову й рекламну підтримку таких усесвітньо відомих брендів, як Nescafe, Nesquik, Maggi, Friskies і дитяче харчування Nestle. Сьогодні це одна з найбільших компаній на українському ринку продуктів харчування, а також безумовний лідер на українському ринку кави. Стосовно сфери виробництва кондитерських виробів, то тут компанія зміцнила свою присутність, придбавши в 1998 році контрольний пакет акцій кондитерської фабрики «Світоч» у Львові, яка випускає шоколад та іншу кондитерську продукцію. Відтоді вона здійснює значні капіталовкладення в технічне оснащення та промислове переоснащення цього підприємства, продовжуючи інвестувати кошти в розвиток українського місцевого виробництва та промислової інфраструктури, в активне просування торгових марок, постійне зміцнення й розвиток національної мережі збуту.

Довгий час лише кава й кондитерські вироби залишалися для Nestle точками опори в Україні. Ставши лідером у виробництві кулінарних виробів на ринках багатьох країн, включаючи Польщу, Німеччину та Швейцарію, компанія не мала такої виробничої бази в нашій країні, без якої неможливо зайняти «панівні висоти». І лише зовсім недавно третю точку, а отже опорну площу, було знайдено. Корпорація Nestle оголосила про підписання угоди з українською компанією «Волиньхолдинг», продукція якої продається під відомою торговою маркою «Торчинпродукт», про придбання 100% акцій цього підприємства. Угода, на укладання якої отримано згоду Антимонопольного комітету України, набирає чинності з 1 грудня нинішнього року. Таким чином, придбання ВАТ «Волиньхолдинг» — молодої компанії, яка динамічно розвивається й основними продуктами якої є майонез, кетчуп і гірчиця, — стало другою значною інвестицією Nestle в економіку України після придбання нею контрольного пакету акцій кондитерської фабрики «Світоч». Директор компанії Nestle Україна Лео Венсел сказав із цього приводу:

— Ми впевнено інвестуємо в цю країну та вважаємо, що вона має потужний потенціал економічного розвитку.

У свою чергу директор компанії «Волиньхолдинг» Андрій Новак заявив, що після того, як така шановна компанія, як Nestle придбала «Волиньхолдинг», він ще впевненіший у майбутніх перспективах «Торчинпродукту».

— Ми розраховуємо на інновації й ноу-хау, — додав він, — які Nestle, впровадить для подальшого розвитку нашого асортименту.

Такий розрахунок цілком обгрунтований. Адже серед інших виробників продуктів харчування Nestle відзначають найбільші в світі обсяги інвестицій у наукові дослідження й технічні розробки. Споживачі продукції з маркою «Торчинпродукт» також можуть бути задоволені. Загальновідоме споконвічне прагнення компанії Nestle виробляти продукцію не лише смачну, але й корисну для здоров’я. Такий підхід відтворено в девізі компанії: «Якість продуктів — якість життя».