UA / RU
Підтримати ZN.ua

МОБІЛЬНІ АМБІЦІЇ «СІМЕНСА»

Елементи нової стратегії компанії Siemens Mobile, оголошені на першому засіданні «Мобільного прес-клубу» в четвер, напевно, змусять замислитися її конкурентів — компанії—виробники мобільних телефонів...

Автор: Сергій Следзь

Елементи нової стратегії компанії Siemens Mobile, оголошені на першому засіданні «Мобільного прес-клубу» в четвер, напевно, змусять замислитися її конкурентів — компанії—виробники мобільних телефонів. «Сіменс» оголосив про намір збільшити свою частку світового ринку відразу вдвічі — з 7 до 15% — і вже через два роки стати лідером, що диктуватиме моду в мобільній індустрії. (Нині німецька фірма конкурує за третє місце з корейським Samsung.) При цьому очікується, що вже нинішнього року його частка в європейському регіоні зросте з 20 до 23%, а фінансовий рік закінчиться з прибутком у 200 млн. євро.

Завдання-2003 в Україні — збільшити обсяг своїх продажів із 22 до 28% і втримувати лідируючу позицію на ринку. Для цього модельний ряд на 99% буде наповнено новими моделями — «молодшими» п’яти місяців. З них шість моделей планується «викинути» на ринок найближчим часом.

Про реальність заявлених намірів судити фахівцям, та й реакцію конкурентів (а вона напевне буде) не можна не враховувати. Але при оцінці запланованого слід зважати на ім’я компанії та динаміку її «мобільної» історії. Приміром, в Україні її частка ринку з вересня 2001 року по сьогодні зросла більш як у півтора разу...