UA / RU
Підтримати ZN.ua

КОРПОРАТИВНИЙ ПОЯС ВІРНОСТІ ТЕПЕР СТРАХУВАННЯ ЖИТТЯ ДОЗВОЛЯЄ «ПРИВ’ЯЗАТИ» ЦІННИХ СПІВРОБІТНИКІВ

Компанії, які метою номер один вважають прибуток, у кінцевому підсумку виявляються менш прибутковими, ніж компанії, котрі в центр уваги ставлять людину...

Автор: Ніна Григоренко

Коментар

Віктор Адамович,
голова правління
ЗАТ «Страхова компанія «ТАС»:

— Корпоративне страхування життя — це привабливий управлінський інструмент. Весь його фокус полягає в механізмі мотивації. Адже страхування життя дозволяє поєднувати нинішню й відкладену мотивацію, залежно від потреб керівника.

Приміром, першочерговим є завдання утримати співробітника. У такому разі взаємини доцільно побудувати так: кошти, накопичені з допомогою страхування (а вони повинні корелювати з зарплатою співробітника), перейдуть у власність співробітника (разом із полісом) тільки по закінченні певного терміну і, можливо, при виконанні співробітником якихось наперед визначених вимог. У разі звільнення раніше цього часу — співробітник втратить таку можливість. Тобто: пропрацюєш 10 років — одержиш поліс на 20 тис. дол.; або: реалізуєш цей проект і вийдеш на планові показники за п’ять років — поліс на 50 тис. дол. твій...

При цьому якщо співробітник звільняється раніше встановленого терміну, підприємство може використовувати накопичені кошти для підготовки нового співробітника на його місце або для мотивації інших цінних фахівців. А в разі його смерті чи інвалідності підприємству не потрібно виділяти кошти на утримання сім’ї, а також на пошук і навчання нової людини, адже їх надасть страхова компанія.