UA / RU
Підтримати ZN.ua

«Київстар» — зірка народного визнання

У Києві, на вулиці Жилянській, у презентаційному залі Гільдії брендів України зберігається найбільша у світі печатка...

Автор: Олександр Артеменко

У Києві, на вулиці Жилянській, у презентаційному залі Гільдії брендів України зберігається найбільша у світі печатка. Її вага — 102,6 кілограма, висота — 130 сантиметрів, діаметр — 1 метр. Печатка призначена для щорічної сертифікації брендів-переможців і використовується за призначенням із допомогою невеликого крана чи автокара. Нинішнього року 11 жовтня на урочистій церемонії нагородження переможців Всенародного конкурсу «Бренд року 2004» за перемогу в номінації «Народне визнання» право користуватися цією печаткою отримав національний оператор мобільного зв’язку компанія «Київстар».

Перемога в конкурсі «Бренд року» особливо цінна для його учасників тим, що критерій, за яким вона присуджується, — думка широкої громадськості. Оргкомітет конкурсу протягом року поширює серед українських споживачів 1 мільйон анкет, у яких ті мають вказати присутні на ринку України торгові марки, котрі найповніше відповідають їхнім запитам. У результаті такого опитування вимальовується найбільш об’єктивна характеристика торгових марок, складається найдостовірніший рейтинг, об’єктивність якого гарантується наявністю призу в 1 мільйон гривень. Його отримає той із респондентів, чия думка повністю збігатиметься зі списком брендів-переможців, виявлених під час підбиття підсумків конкурсу. Саме таке загальне визнання здобула нинішнього року компанія «Київстар».

— Перемога «Київстар» у номінації «Народне визнання», — вважає президент компанії Ігор Литовченко, — це недвозначний сигнал довіри наших абонентів. Адже журі конкурсу складається з самого народу, і коли анкети для голосування поширюються мільйонним тиражем, це набагато більше, ніж просто чітка характеристика твоєї діяльності. Відчуваєш мільйонну підтримку, що надихає на нові перемоги.

Нині стільникова мережа «Київстар» охоплює 1163 великих і малих міст України, зокрема всі обласні центри, понад 16 650 сіл та селищ, а також усі основні дороги національного й регіонального значення. «Київстар» постійно розширює зону покриття і пропонує доступні ціни на послуги міжнародного роумінгу в 127 країнах світу на п’яти континентах земної кулі завдяки прямим угодам із 259 закордонними операторами мобільного зв’язку. Але якісний і доступний зв’язок — далеко не єдині показники, на які орієнтувалися споживачі, висловлюючи своє визнання. «Київстар» завжди працює на покращання іміджу України у світі, постійно розвиває традиції меценатства й доброчинності, плідно трудиться над різноманітними соціальними проектами. Особливо компанія відзначилася під час Олімпійських ігор 2004 року, істотно підтримавши українських спортсменів в Афінах. Нині в рамках ініціативи «Разом переможемо» «Київстар» спільно з олімпійцями займається благодійною підтримкою дитячих будинків і шкіл-інтернатів восьми регіонів України.

Не заперечуватимемо істини: у компанії, чиє ім’я стало загальновідомим брендом, зростає авторитет і кількість постійних покупців. А це дозволяє їй, якщо це оператор мобільного зв’язку, і надалі нарощувати потужності, знижувати ціни, підвищувати якість послуг. Одне слово, вигідно всім.

— Нинішній конкурс «Бренд року», — відзначив президент «Київстар» Ігор Литовченко, — чітко засвідчив: українці за якісний товар, за розумні фінансові витрати. І якщо в номінації «Народне визнання» вони одноголосно присудили нашій компанії першість, то це означає, що нам вдалося досягти заповітної мети — стати символом національної якості.