UA / RU
Підтримати ZN.ua

ГОТУЄТЬСЯ НАВАЛА «МАМАЯ». З БОКУ ФАСТОВА

Учасники і відвідувачі автосалону SIA’2003 уже мали можливість познайомитися з концептом мотокара «Мамай», конструкцію якого розроблено у Фастові (Київська обл.) на заводі технічних мастил «Аріан»...

Автор: Сергій Следзь

Учасники і відвідувачі автосалону SIA’2003 уже мали можливість познайомитися з концептом мотокара «Мамай», конструкцію якого розроблено у Фастові (Київська обл.) на заводі технічних мастил «Аріан». Минулого тижня стало відомо, що його готують до серійного виробництва. Зокрема між «Аріаном» і Укрсоцбанком ведуться переговори про можливість кредитування запуску виробництва. Підписуються договори з постачальниками комплектуючих із розрахунку виробництва 1000 «Мамаїв» на рік.

Мотокар конструктивно простий, як триколісний мотоцикл, і комфортабельний, як легковий автомобіль. «Мамай» являє собою трьохопорну (чотириколісну) машину з закритим двомісним кузовом і автомобільними сидіннями. У ньому використовується кермове управління мотоциклетного типу на одне переднє ведуче колесо. Двигун робочим обсягом 200 куб. см, розташований у передній частині машини. Максимальна швидкість кочовика — 90 км/ч. Витрата палива — 3,9 л на 100 км.

Розрахунок розробників простий. З одного боку, низька ціна — орієнтовно 2 тис. дол. — приверне до мотоавтомобіля тих автолюбителів, які не в змозі купити собі повноцінне авто. З іншого боку, свою роль має зіграти оригінальність конструкції, інтригуючи любителів усього незвичного. Серед потенційних споживачів напевно виявиться багато молоді — їй це підходить за обома розглянутими критеріями. Крім того, «Мамай» має викликати інтерес і в тих, кому потрібна не розкіш, а засіб пересування, простота і малогабаритність якого дозволяє комфортно почуватися як в умовах перевантаженості міських вулиць, так і бездоріжжя за їхніми межами. До речі, міні-авто зажили завидної популярності в Західній Європі. Може, і нам незабаром судилося пересісти із джипів і п’ятиметрових седанів на мотокари.