UA / RU
Підтримати ZN.ua

Голова «Укравтодору» розповів, як крадуть при будівництві доріг

На сьогоднішній день говорити про «глобальне» розкрадання коштів при будівництві автодоріг не можна, впевнений голова Державної служби автомобільних доріг України («Укравтодору») Вадим Гуржос.

На сьогоднішній день говорити про «глобальне» розкрадання коштів при будівництві автодоріг не можна, впевнений голова Державної служби автомобільних доріг України («Укравтодору») Вадим Гуржос.

«Шляховики працюють у дуже жорстких умовах ВБНів, ДБНів (відомчих і державних будівельних норм, — ред.) і проектно-кошторисної документації. І все досить прозоро, зрозуміло і добре рахується», — підкреслив Гуржос в інтерв’ю «Дзеркалу тижня».

Усі ці казки про недовкладання в асфальт — усе пішло в минуле. Це дуже легко контролюється.

— Вадим Гуржос голова Державної служби автомобільних доріг («Укравтодору»)

За його словами, будівельні норми встановлюють не самі шляховики, а «величезна кількість регуляторів, які існують в Україні». «І всі ці казки про недовкладання в асфальт — усе пішло в минуле. Це дуже легко контролюється», — запевнив керівник «Укравтодору».

Він наголосив, що при будівництві траси Київ—Одеса і під час подальших перевірок не було виявлено жодного факту зловживань або порушень.

«Не було порушено жодної кримінальної справи за фактами, що стосувалися власне будівництва дороги», — підкреслив Гуржос. Разом з тим він розповів про корупційні схеми, непрямо пов’язані з будівництвом траси Київ—Одеса.

«Це та ж аерофотозйомка, потреби в якій не було і собівартість якої була завищена в рази, це всілякі обстеження робочих місць на предмет техніки безпеки тощо. Вся ця сума вилилася десь у 150 млн. гривень», — повідомив керівник «Укравтодору».

«Тобто казати про якесь глобальне розкрадання на автомобільних шляхах — непрофесійно. І я готовий довести це», — підсумував він.

Докладніше читайте в інтерв’ю Світлани Семенової з Вадимом Гуржосом у свіжому номері «ДТ».