UA / RU
Підтримати ZN.ua

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ФОРПОСТ HONDA

Один із найдавніших українських автоімпортерів відкрив у Києві дистриб’юторський центр, у якому зібрано найпередовіші технології продажів і обслуговування сучасних автомобілів...

Автор: Петро Ходовий

Один із найдавніших українських автоімпортерів відкрив у Києві дистриб’юторський центр, у якому зібрано найпередовіші технології продажів і обслуговування сучасних автомобілів. Що ж нового можна придумати в такому звичайному, на перший погляд, виді бізнесу?

Японська корпорація Honda Motor Co відома в усьому світі своїми передовими технічними рішеннями. Вони використовуються при будуванні автомобілів і моторів для них, мотоциклів і силової техніки, а також — у конструюванні роботів. В Україні продукцію Honda Motor Co вже одинадцять років представляє компанія «Дніпро Мотор Інвест» — офіційний дистриб’ютор автомобілів і силової техніки під маркою Honda. На відкриття нового автоцентру Honda в Україну приїхали менеджери з продажів японської корпорації Honda Motor Co у країнах Європи пан Такаші Коко й у країнах СНД — пан Седзі Тахакаші. Представник із Європи щиро здивувався масштабам нового дистриб’юторського центру й назвав його найбільшим у Старому Світі. Автоцентр розмістився на площі 12000 кв. метрів, а сам будинок має у своєму розпорядженні 3 тис. кв. м виробничих й офісних площ. Підприємство спроможне за рік обслужити 25500 автомобілів і їхніх власників!

Із чого ж складається дистриб’юторський центр «Дніпро Мотор Інвесту», що обійшовся імпортеру більш як у 2 млн. доларів? По-перше, «обличчя» будь-якого центру з продаж та обслуговування автомобілів — шоу-рум. Тут за величезними вітринами виблискують відполірованими боками новітні моделі Honda — Civic, Accord, CR-V, HR-V тощо. У салоні також можна купити аксесуари — майки, кепки, годинники й іншу атрибутику з логотипом компанії.

Навіть ідеальний автомобіль потребує регулярного обслуговування. А для цього в автоцентрі Honda обладнано станцію техобслуговування на 37 постів. Станція оснащено 18 потужними підйомниками (це один із найбільших показників для СТО в Києві), сучасними комп’ютерними стендами й набором оригінальних спецінструментів. Клієнтів сюди не пускають — японська технологія ремонту не дозволяє. Зате спостерігати за роботою майстрів не забороняється з кімнати відпочинку на другому поверсі комплексу. Звідси видно весь зал СТО. Але перевіряти механіків із «Дніпро Мотор Інвест» не варто — на останньому конкурсі серед найкращих фахівців фірмових «хондівських» СТО в СНД майстер із Києва посів перше місце. У кімнаті для відвідувачів можна спостерігати також за погодою на вулиці або дивитися телепередачу (тут стоїть величезний плаский телевізор) за чашечкою кави з бару. Втім, відвідувачі можуть не побачити всю роботу сервісу. В окремому корпусі розташовано рихтувально-малярну ділянку, а поруч — невеличкий випробувальний комплекс. Цей міні-полігон повторює найбільш типові для нашої країни ділянки доріг — бруківку, ями та вибоїни, інші нерівності. На ньому виявляють «слабкі сторони» підвіски й інших агрегатів, які не можна помітити на рівній дорозі.

«Комора» дистриб’юторського центру — це дворівневий склад запчастин, де міститься 180 тисяч найменувань різноманітних деталей. Завдяки таким можливостям власники Honda не будуть тижнями нудитися, чекаючи на потрібну запчастину.

Від сторонніх очей приховано багато приміщень автоцентру на Якутській, без яких автомобільний дилер не зможе задовольнити запити клієнта. Це — цех передпродажної підготовки автомобілів, офіси працівників і багато чого іншого. Крім того, у компетенції генерального імпортера Honda Motor Co компанії «Дніпро Мотор Інвест» — навчально-тренувальна школа для дилерів, їхніх механіків і продавців, митно-ліцензійний склад запчастин і майданчик нових автомобілів.

Як повідомив президент «Дніпро Мотор Інвеста» Сергій Дашко, завдяки новому автоцентру компанія планує значно підвищити рівень сервісу для клієнтів і збільшити продажі. Так, якщо за 2003 рік компанія продала 1138 автомобілів (при плані 1000 машин), то на наступний рік поставлено завдання продати 2—2,2 тисячі. Судячи з серйозного підходу до справи, про що свідчить новий автоцентр Honda, ці плани цілком реальні. Як реальний і європейський рівень сервісу, у якому японська компанія тепер зможе не сумніватися.