UA / RU
Підтримати ZN.ua

Експерт: Севастопольський морпорт необхідно приватизувати

Севастопольський морський порт, так само як і решту кримських портів, необхідно приватизовувати, вважає директор Таврійського регіонального центру інноваційного розвитку Володимир Арабаджі...

Севастопольський морський порт, так само як і решту кримських портів, необхідно приватизовувати, вважає директор Таврійського регіонального центру інноваційного розвитку Володимир Арабаджі. На думку експерта, комерційна ефективність портів, котрі знаходяться в держвласності, страждає від надто високих цін на їхні послуги.

«Дорожнеча української логістики змушує власників транзитних вантажів обходити Україну стороною, йдучи на росій­ські та бал­тійські порти», — заявив експерт в інтерв’ю «ДТ».

Причину надміру високих цін він бачить в державній транспортній монополії. «Морські та річкові порти, «Укрзалізниця» фактично монополізували ринок, і при встановленні цін, тарифів і зборів до розрахунку беруться насамперед їхні інтереси», — заявив Арабаджі.

Перехід портів в приватну власність, на його думку, допоможе налагодити здорову конкуренцію на ринку. «Приватизація кримських портів, на мій погляд, є однією з найважливіших передумов їхнього інтенсивного розвитку», — підкреслив він.

При цьому експерт акцентував увагу на унікальних природних особливостях Севастопольського порту.

«Севастополь — єдиний в Україні порт, який не замерзає, він має природну глибину по фарватеру бухти 17 і більше метрів, — відзначив Арабаджі. — Понад 280 капітальних енергоозброєних причалів загальною протяжністю понад 20 км залишилися в спадок від ВМФ СРСР».

Докладніше читайте в інтерв’ю Інни Бензіної з Володимиром Арабаджі у свіжому номері «ДТ».