UA / RU
Підтримати ZN.ua

Експерт: Криза сприятиме підвищенню якості автосервісу

На тлі скорочення продажів автомобілів більшість дилерів змушена буде концентруватися на сфері п...

На тлі скорочення продажів автомобілів більшість дилерів змушена буде концентруватися на сфері послуг, що позитивно вплине на рівень автосервісу, вважає директор зі стратегічного і корпоративного розвитку концерну «НІКО» Максим Рабинович.

За його словами, навіть у великих дилерських мережах, які від початку створюються з урахуванням інтересів споживачів, були певні недоліки в сервісних центрах, оскільки основний акцент робився на продажі.

«Охолодження ринку мало настати, інакше через рік ми теоретично втратили б усіх покупців. Адже люди вже знемагали від недостатнього рівня сервісу в автомобільній галузі. Коли все продається і потрібен не менеджер з продажу, а просто касир, який виписує рахунки й приймає гроші, — це ненормальна ситуація», — відзначив він у коментарі для «Дзеркала тижня».

Сьогодні, в умовах вкрай низького купівельного попиту і жорсткої конкуренції, втриматися на плаву, орієнтуючись на продажі, — неможливо, переконаний Рабинович.

«Якщо раніше дилер у середньому заробляв до 10% на продажу автомобілів, то в останні роки його заробіток знизився до 6—8%. Нині ж нормальна націнка — 3—4%. Із цим практично неможливо вижити, з огляду також на те, що багато дилерів узяли кредит на розвиток», — відзначив він.

Водночас, кризова ситуація в галузі, на його думку, має і свої плюси. Зокрема, тепер дилери почали активно працювати над сферою послуг і автомобілісти зможуть скористатися значно кращим рівнем сервісу, ніж у докризові часи.

«Вважаю, що криза багатьох приведе до тями, і люди вже не думатимуть, що для продажу достатньо товар розмитнити, завезти й кинути на полиці, а там усе розметуть», — підкреслив він.

Докладніше читайте у статті Віктора Власова «Підмога. Зниження автопродажів змусило дилерів розвивати автосервіс» у свіжому номері «ДТ».