UA / RU
Підтримати ZN.ua

«Бізнес-ліга» відкриває сезон

Футбол... Він настільки увійшов у наше життя, що неможливо визначити, кого в цієї гри більше — актив...

Автор: Олександр Артеменко

Футбол... Він настільки увійшов у наше життя, що неможливо визначити, кого в цієї гри більше — активних шанувальників, котрі ганяють м’яча на зеленому газоні, чи вболівальників, які переживають на трибунах за результат матчу. І українці в цьому сенсі не виняток. Їх намагаються роз’єднати за мовним принципом, віросповіданням, прихильністю до західного чи східного векторів розвитку держави, але жодному політичному діячу, хоч би яким «яструбом» він був, не спаде на думку твердити, що в різних регіонах країни не однаково ставляться до футболу. Зате варто йому з’явитися на «чужому електоральному полі», вбравшись у кольори місцевого футбольного клубу, і шанувальників у нього там вочевидь додасться.

З 29 жовтня нинішнього року по 12 березня 2006-го співробітники багатьох провідних компаній, які працюють в Україні, змагатимуться в черговому турнірі за право стати найкращою футзальною командою «Бізнес-ліги», матчі якого проходитимуть у спортивних ігрових залах ЦСК у Києві. Популярність «Бізнес-ліги» щороку зростає як серед фірм і організацій, так і футбольних вболівальників та спортивних журналістів. Перший турнір, організований на початку 1999 року, тривав близько місяця. У ньому взяли участь усього 16 команд, але вже у другому турнірі, який проходив з осені 1999-го до весни 2000 року, кількість учасників зросла до 24. Саме тоді і народилася ще неофіційна назва турніру — «Бізнес-ліга». Паралельно з популярністю зростав професіоналізм в організації самого турніру. Без перебільшення можна сказати, що сьогодні це справжній футбольний марафон, в якому беруть участь уже понад 70 команд.

Організатором нинішнього турніру стала Асоціація бізнес-футболу, а його генеральним спонсором — головний національний оператор мобільного зв’язку компанія «Київстар». Начальник сектора із зв’язків зі ЗМІ компанії «Київстар» Віктор Гоцуленко зазначив:

— Ми прагнемо, щоб ділові люди, які є нашими клієнтами, цінували не тільки переваги наших послуг і тарифів, але й відчули нашу турботу про їхній відпочинок. А футбол — це не просто гра, це азарт, командний дух, це суспільне явище, тому ми з радістю розпочинаємо співробітництво з Асоціацією бізнес-футболу.

Інтерес мобільного оператора до турніру «Бізнес-ліги» не випадковий. На початку жовтня Федерація футболу України і компанія «Київстар» оголосили про початок партнерства, у рамках якого «Київстар» подає спонсорську допомогу національній і молодіжній збірним командам країни з футболу в ролі їхнього титульного спонсора. Президент компанії Ігор Литовченко тоді сказав:

— Український футбол давно став однією з головних складових міжнародного іміджу нашої держави. Продовжуючи нашу добру традицію підтримки проектів, що репрезентують Україну як молоду динамічну державу, де живуть талановиті і цілеспрямовані люди, «Київстар» із задоволенням розпочинає співпрацю з Федерацією футболу України. Ми віримо, що виступи нашої збірної на майбутньому чемпіонаті світу з футболу у Німеччині сприятимуть поліпшенню міжнародного іміджу України.

Окрім фінансової спонсорської допомоги, компанія «Київстар» здійснюватиме широкомасштабну комунікаційну програму, спрямовану на підтримку наших футболістів.

Цілком логічно, що слідом за наміром підтримати підготовку нашої збірної до чемпіонату світу з футболу виникло бажання подати допомогу і змаганням з такого популярного виду спорту, як футзал. Адже великий спорт черпає резерви з малого, а доля обох тепер залежить насамперед не від держави — у неї і так вистачає проблем, — а від доброї волі тих бізнесменів, котрі не мислять власного добробуту без зміцнення репутації своєї країни у світовому співтоваристві.