UA / RU
Підтримати ZN.ua

А-класом у перший клас. Початок жовтня ознаменувався прем’єрою нового сімейного авто від Mercedes-Benz

Оновлений А-клас, що став більш просторим і потужним, тепер претендує на роль економного сімейного автомобіля...

Оновлений А-клас, що став більш просторим і потужним, тепер претендує на роль економного сімейного автомобіля. Причому економного як за ціною, так і за витратами пального. Адже вартість авто на чотири тисячі євро (17500 євро) нижча, ніж вартість його попередника, а споживання бензину на змішаному ходу всього 6,5 л. Хоча зауважимо, що його габарити помітно збільшилися, та й потужність двигунів зросла на 10%.

— Цей автомобіль зробить революцію в сегменті компактних машин, — заявив Валерій Анохін, генеральний директор компанії «АвтоКапітал» — генерального представництва «ДаймлерКрайслер АГ» в Україні.

Найменший із сім’ї «мерседесів» нічим не поступається своїм старшим і потужнішим братам. Кожен його сантиметр — це типовий Mercedes-Benz. Загальний вигляд, комфорт інтер’єру й ергономіка виправдають сподівання шанувальників марки.

Щоб досягти активної безпеки та максимального комфорту їзди, розробники обладнали автомобіль унікальною задньою підвіскою (сферична параболічна), новою селективною системою амортизації, антиблокувальною системою гальм ABS, системою електронної стабілізації руху ESP, асистентом гальмової системи BAS і антипробуксовувальною системою ASR. І все це — у стандартній комплектації. Список стандартного й додаткового обладнання підкреслює спадковість автомобіля і зможе задовольнити запити найвимогливіших клієнтів: це і панорамний жалюзевий дах, і система COMAND із DVD-навігацією, і біксенонові фари з динамічним регулюванням та функцією підсвічування на поворотах, широкий вибір саунд-систем.

У такому амплуа автомобіля «АвтоКапітал» планує збільшити продажі A-класу вдесятеро, довівши їх до 400шт. на рік.

— Цей автомобіль складе серйозну конкуренцію машинам гольф-класу, — каже Валерій Анохін. — Тільки в Німеччині за півтора місяця продажів було замовлено близько двадцяти тисяч автомобілів. Таким чином, у нового «Мерседеса» є всі шанси серйозно потіснити на ринку «Мазду-3», «Фольксваген-Гольф» і «Пежо-307». Адже коштуватиме він тепер не дорожче, ніж інші автомобілі гольф-класу престижних марок.