Український підприємець, член Комітету з логістики Європейської бізнес-асоціації (ЄБА) Юрій Щуклін готовий безоплатно передати Єврокомісії у користування нову технологію і інформаційну систему планування і контролю перевезень. Про це він заявив на пресконференції в агентстві "Інтерфакс-Україна".
Ця технологія і система дає можливість прозоро та відкрито планувати бізнес-процеси з українським зерновим експортом усіма залученими учасниками логістичного ланцюжка: операторами залізничних перевезень, вагонних парків, елеваторів, портами та іншими бізнесами України та країн ЄС.
"Цей інструмент дозволить контролювати кількість вантажів на вході і на виході з Євросоюзу: яка частка з них осідає і як впливає на сталі ринки, заміщає вона чиїсь виробничі потужності чи ні. Європейці захищають свій ринок нібито від демпінгу українських товарів, але не бачать, скільки грошей вони втрачають, закриваючи ринки - можливо, в рази більше. Адже українці сплачують великі кошти за послуги перевезення, перевалки, і польська залізниця PKP, LHS, інші залізниці, приватні оператори, порти – всі отримують додатковий дохід", - аргументував Юрій Щуклін.
Система являє собою середовище, де будь-які учасники – бізнеси, державні органи, взаємодіють між собою не на рівні чиновників та менеджерів, а на рівні автоматизованих систем цих підприємств і організацій. Коли в систему вносяться дані, вони стають доступні всім співпричетним учасникам процесу і виконавцям.
"Я хочу внести свій внесок в євроінтеграцію України. Саме тому вирішив подарувати систему і технологію Європейській комісії. Я безкоштовно передаю цю систему та налаштую її", - сказав підприємець.
Юрій Щуклін акцентував, що створена його командою технологія і система дає можливість об’єктивно оцінити потенціал європейських коридорів солідарності “Україна-ЄС” у його динаміці та допоможе усунути умови, які спричинили ембарго на українську аграрну продукцію.
Система дасть змогу відокремити транзитні вантажі від безпосереднього імпорту до суміжних європейських країн, синхронізувати взаємодію бізнесів і державних структур та оцінювати у режимі реального часу вплив вантажів на завантаженість інфраструктур і споживчі ринки. До неї обов’язково мають бути долучені державні структури: митниця, всі контролюючі служби, інспекції тощо.
"Система дозволяє розподілити ресурси учасників таким чином, щоб не було перевантаження, щоб було видно заздалегідь в якій ділянці логістичного ланцюжка може виникнути напруження і своєчасно відреагувати, щоб його не було", - зазначив Юрій Щуклін.
Нагадаємо, п'ять країн наполягають на забороні надлишкового імпорту з України. Єврокомісія погодилася заборонити імпорт олії з України.