UA / RU
Підтримати ZN.ua

Хто з працівників військових адміністрацій повинен подавати декларації?

Є додаткове роз'яснення до закону.

Національне агентство з питань запобігання корупції дало роз'яснення, як саме повинні подавати декларації працівниками військових адміністрацій.

За загальним правилом працівники військових адміністрацій (населених пунктів, а також районних, обласних військових адміністрацій), які здійснюють функції представників влади та/або виконують організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські функції, повинні подавати декларації як посадові та службові особи державних органів.

Водночас, зазначають у НАЗК, можлива ситуація, коли й іншим працівникам військових адміністрацій слід подати декларацію. Такими особами є:

Працівники військових адміністрацій, які здійснюють функції представників влади та/або виконують організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські функції, та є декларантами за іншою посадою/правовим статусом, набувають подвійного статусу декларанта.

Читайте також: За час повномасштабної війни чиновники подали вчетверо менше декларацій, ніж за весь 2021-й

Такі ж правила поширюються й на начальників військових адміністрацій. У НАЗК також звертають увагу, що у разі утворення військової адміністрації для здійснення повноважень відповідної ради (сільської, селищної, міської, районної чи обласної) депутати таких рад продовжують перебувати у статусі «депутата міської ради» і продовжують бути декларантами, хоч можуть і не здійснювати відповідні повноваження.

Як раніше повідомлялося, президент Зеленський у жовтні підписав закон про відновлення електронного декларування. Тож кампанія декларування майна за 2021 - 2022 роки триватиме до 31 січня 2024 року, а декларування майна за 2023 рік до 31 березня 2024 року.