За кілька секунд до катастрофи командир екіпажу "Боїнга-737-800" компанії FlyDubai при заході на друге коло при посадці відключив автопілот, і літак "пірнув" вниз, повідомляють "Вести" з посиланням на власне джерело.
"Не хвилюйся, тягни!", - такі слова прозвучали в кабіні пілотів за 20 секунд до авіакатастрофи.
Передбачається, що пілоти нічого не могли зробити з літаком, який кинувся носом до землі. За однією з версій фахівців, відключивши автоматику, пілот спробував вивести "Боїнг" в горизонтальний політ, але саме в цей момент в режим пікірування включився стабілізатор, він знаходиться біля кілю. У цьому режимі кермо висоти вже не має ніякої ефективності, на штурвал літак практично не реагує, і пілоти явно не розуміли, що в різкому піке винен стабілізатор.
Проте поки залишається невідомим, чому включився в режим піке стабілізатор. Він приводиться в дію кнопкою, яку пілоти називають "кнюпель". Тобто під час турбулентності командир, переходячи в ручний режим, міг випадково зачепити цей кнюпель, і не помітив, оскільки скаржився до цього на хронічну втому. Інший варіант – збій автоматики.
Повідомляється, що в останні шість секунд в кабіні чути нелюдський крик.
У ніч на суботу, 19 березня, "Боїнг 737-800" авіакомпанії FlyDubai, що виконував рейс з Дубая в Ростов-на-Дону, розбився при повторному заході на посадку. Загинули всі, хто був на борту – 62 людини.
Серед можливих причин авіакатастрофи: помилка екіпажу, технічна несправність, складні погодні умови.