Причиною катастрофи російського літака А321 у небі над Синайським півостровом з великою ймовірністю міг стати вибух у двигуні. Про це повідомило в середу, 4 листопада, єгипетське видання "Аль-Масрі аль-Яум" з посиланням на джерела у слідчій комісії, що займаються розслідуванням катастрофи лайнера.
За словами джерел, відповідні висновки були зроблені після розшифровки "чорних скриньок". Причину вибуху встановить спеціальна технічна лабораторія, а також результати огляду спеціалістами місця аварії, тіл загиблих і речовин, які могли залишитися на тілах і фрагментах Airbus.
4 листопада представники міжнародної комісії з Єгипту, Росії, Франції, Німеччини, Ірландії втретє побували на місці катастрофи лайнера і на місці взяли проби з уламків і піску з-під решти руїн А321.
"Проби, взяті з останків пасажирів і уламків літака, визначать, чи є на них вибухові речовини, чи до вибуху призвела технічна несправність", - зазначили джерела єгипетської газети. Вони додали, що "бортові самописці не зафіксували жодних екстрених звернень екіпажу до диспетчерів".
У той же час, за їх даними, розшифровка технічних параметрів, що свідчить про швидке падіння літака, вказує на наявність потужного вибуху, одночасну відмову всіх двигунів, загоряння частини фюзеляжу і руйнування частин літака ще в повітрі".
Тим часом у Росії, в центральному морзі Санкт-Петербурга ідентифіковані тіла 42 загиблих при катастрофі літака A321 на Північному Синаї. "Всього ідентифіковано тіла 42 загиблих, три з них видано родичам", - заявили в екстрених службах міста, передає РИА "Новости".
У Москві розпочато молекулярні генетичні дослідження тіл загиблих.
У середу, 4 листопада, представники організації "Ісламська держава" в Єгипті вже вдруге заявили про свою причетність до авіакатастрофи російського пасажирського літака компанії "Когалимавіа" на Синайському півострові. На цей раз бойовики розмістили у Мережі аудіоповідомлення, в якому пообіцяли "у свій час" розповісти всьому світові, яким чином вони змогли збити A321.
3 листопада російський джерело в технічній комісії, що розслідує авіакатастрофу, застерегло від передчасних висновків щодо причин катастрофи літака. Речник зазначив, що у ЗМІ регулярно з'являються висновки про причини катастрофи, зроблені до закінчення офіційного розслідування, що вкрай ускладнює роботу офіційної технічної комісії.