UA / RU
Підтримати ZN.ua

Volkswagen припиняє продаж скандальних дизельних автомобілів у Європі

Наголошується, що заборона на продаж стосується тільки автомобілів з двигунами ЕА 189 (класу Євро-5).

21 жовтня дилери автоконцерну Volkswagen отримали повідомлення про необхідність припинити продаж в країнах Євросоюзу нових автомобілів, які опинилися в центрі так званого вихлопного скандалу.

Як заявили у VW, заборона стосується тільки автомобілів з двигунами ЕА 189 (класу Євро-5). В їх бортові комп'ютери було встановлено програмне забезпечення (ПО), що дозволяє обходити екологічні стандарти.

В концерні відзначили, що багато нових дизельних авто з двигунами класу Євро-6 не були залучені в махінації з ПО. Коли порушення будуть усунуті і отримано дозвіл Федерального автомобільного відомства Німеччини (KBA), автомобілі знову надійдуть у продаж.

У концерні також попередили, що у зв'язку із зупиненням продажу деякі клієнти не можуть отримати вже замовлені раніше машини.

Читайте також: В Україні відбудеться найбільший арт-симпозіум

Глава Volkswagen Мартін Вінтеркорн, щодо якого розпочато розслідування, оголосив про відхід у відставку у зв'язку зі скандалом, який виник через те, що компанія за допомогою спеціального обладнання фальсифікувала дані екологічних тестів. А автомобілі німецького автомобільного виробника викидали в атмосферу в 40 більше оксидів азоту, ніж дозволено. За даними концерну, подібна програма була встановлена на 11 млн автомобілях, проданих по всьому світу.

Видання Newsweek писало, що Volkswagen загрожує економіці Німеччини більше, ніж криза в Греції. У минулому році Volkswagen продала 600 тисяч автомобілів у США. Це принесло компанії близько 6% від глобального доходу в розмірі 9,6 мільярдів доларів. Американський регулятор збирається оштрафувати компанію на 18 мільярдів доларів. Всього на рахунках компанії є 24 мільярди доларів, тому після сплати штрафу їй доведеться провести скорочення.

Інвестори компанії почали зазнавати збитків разом з німецьким автовиробником. Катар втратив 4,8 мільярдів доларів через скандал навколо Volkswagen. Детальніше читайте в лонгріді DT.UA - "Що добре для Volkswagen, погано для Німеччини?".