Літак А320 авіакомпанії EgyptAir не змінював курс перед падінням в Середземному морі, заявляють представники управління цивільної авіації Єгипту.
Раніше міністр оборони Греції Панос Камменос стверджував, що авіалайнер повернув на 90 градусів вліво, а потім перед падінням розвернувся на 360 градусів вправо і зробив різке зниження більш ніж на 7600 метрів.
Однак, як заявив Эхаб Азмі, глава єгипетської Національної компанії аеронавігаційного обслуговування, ніяких незвичайних маневрів літаків не скоював.
За його словами, перед тим, як зникнути з екранів радарів літак продовжував летіти на своїй звичайній висоті 11280 метрів.
"Цей факт спростовує те, що кажуть греки, які заявляють, що лайнер несподівано став втрачати висоту", - констатував Азмі в інтерв'ю агентству Ассошіейтед прес.
Високопоставлений єгипетський чиновник також розповів про те, що з літаком авіакомпанії EgyptAir "не було жодних проблем після того, як він увійшов у повітряний простір Єгипту", і що потім диспетчери відстежували його ще приблизно хвилину або дві.
В заяві, опублікованій в газеті al-Ahram, Эхаб Азмі також заперечує повідомлення про те, що нібито єгипетські диспетчери вступали в контакт з пілотом лайнера незадовго до катастрофи.
Раніше Єгипет направив до місця пошуків "чорних скриньок" літака роботизовану підводний човен, здатний занурюватися на глибину до трьох кілометрів.
У минулі вихідні міністр у справах цивільної авіації Єгипту Шериф Фатхі заявив, що версія про теракт на борту літака більш ймовірна, ніж можливість відмови техніки.
Однак президент Абдул Фаттах Сісі закликав утриматися від домислів щодо причин трагедії, зауваживши при цьому, що "всі можливі сценарії".
Нагадаємо, що пілот EgyptAir в розмові з диспетчерами ще до зникнення з радарів літака говорив, що "немає жодних проблем". Контакт з літаком зник за 10 хвилин до того, як він зник з радарів. Ніяких тривожних сигналів екіпаж не подавав. Крім того, 19 травня The Guardian з посиланням на джерела в Греції повідомило, що "критичною точкою" (коли пропав і міг впасти літак) стали тимчасові рамки - між 03:27 до 03:29 за місцевим часом. Саме в цьому дві хвилини літак здійснив поворот на 90 градусів і відхилився вліво, після чого втратив висоту - з 37 тисяч футів (11 км) до 15 тисяч футів (4,5 км), повернув на 60 градусів вправо і почав зникати на висоті в 10 тисяч футів (близько 3 км).
Пасажирський літак авіакомпанії EgyptAir, що прямував з Парижа в Каїр рейсом MS804, пропав з радарів рано вранці в четвер, 19 травня, у повітряному просторі Єгипту над Середземним морем. На борту літака перебувало 66 осіб, з них 56 пасажирів. Серед них були 30 громадян Єгипту, 15 громадян Франції та представники ще 10 держав, у тому числі - підданий Великобританії.
Експерти вважають теракт сновном версією катастрофи літака. У пошуковій операції брали участь військові з Єгипту, Греції, Франції і Великобританії.