В одній з ірландських шкіл учням молодших класів замінили домашні завдання на грудень так званими "актами доброти". Соціальний експеримент у молодших класах містечка Клонакилти, дітей вчать робити маленькі приємні речі оточуючим людям - це і є їхнє домашнє завдання, повідомляє видання Upworthy, передає Кореспондент.
Минулого навчального року був місяць, присвячений вдячності: учні вели журнал подяки, записуючи туди все, за що вони хочуть сказати "спасибі".
Цього року тема місяця - добрі вчинки.
Учні також ведуть щоденник доброти і записуватимуть туди всі свої добрі справи. Але школярі не тільки допомагають друзям і родичам. Вони також працюють над благодійним колективним проектом.
В офіційній групі школи на Facebook опублікували розклад добрих справ:
- у понеділок дітям треба поспілкуватися із старенькою людиною;
- у вівторок - допомогти батькам по дому;
- у середу - зробити щось хороше для випадкової особи, підтримати її словом або доброю справою;
- у четвер - подбати про себе і зробити щось приємне і корисне для себе: помалювати, почитати, послухати улюблену музику або поспілкуватися з другом.
"Ми хочемо, щоб наші учні перейнялися справжнім духом Різдва, духом щедрості і доброти", - написала адміністрація школи у своєму пості на Facebbok.
Крім "щоденника доброти" є також і ініціатива "ківш доброти". Це означає, що діти слідкують за хорошими справами своїх однокласників.
Вчителі сподіваються, що це допоможе дітям підняти самооцінку.
В Україні перед навчальним роком 2019-2020закрилось майже 200 шкіл, але серед них є заклади, діяльність яких припинена тимчасово. Про це повідомили в прес-службі Міносвіти.
"За оперативними даними обласних органів управління освітою, на початок 2019-2020 навчального року були зачинені майже 200 шкіл. Важливо підкреслити, що серед них є заклади, діяльність яких тимчасово припинено, у тому числі які перебувають на капітальному ремонті", - йдеться в повідомленні.
У МОН наголосили, що перед початком 2018-2019 навчального року в Україні закрилося 120 шкіл.
У той же час за відкритими даними МОН у навчальному році 2017-18 рр. кожна четверта школа в Україні була малокомплектній, тобто такої, в якій навчалося менше 100 учнів. В рамках адміністративної реформи такі школи підпадають під оптимізацію, тобто їх або закривають, або реорганізують у філії опорних шкіл.