UA / RU
Підтримати ZN.ua

У США висунули ультиматум Volkswagen

Автоконцерну до листопада необхідно надати план з доукомплектування автомобілів, яких торкнувся "дизельний" скандал.

Каліфорнійський рада по ресурсів атмосфери (CARB) висунув німецькому автоконцерну Volkswagen ультиматум, згідно з яким концерну до листопада цього року необхідно надати план з доукомплектування автомобілів, яких торкнувся "дизельний" скандал. В іншому випадку експлуатація автомобілів Volkswagen може бути заборонена, повідомляє Deutsche Welle з посиланням на dpa.

Відповідну заяву у п'ятницю зробила голова CARB Мері Ніколс. Вона також анонсувала додаткові перевірки автомобілів інших виробників.

Також, за словами представник американського Агентства по захисту навколишнього середовища, в найближчі тижні можна розраховувати на появу попередніх варіантів вирішення питання. При цьому керівник американського офісу Volkswagen Майкл Хорн оскаржив такі терміни, заявивши, що рішення може зайняти не менше двох років.

Читайте також: Голова Volkswagen в США більше року знав про проблеми зі скандальними викидами – FT

Глава Volkswagen Мартін Вінтеркорн, щодо якого розпочато розслідування, оголосив про відхід у відставку у зв'язку зі скандалом, який виник через те, що компанія за допомогою спеціального обладнання фальсифікувала дані екологічних тестів. А автомобілі німецького автомобільного виробника викидали в атмосферу в 40 більше оксидів азоту, ніж дозволено.

Видання Newsweek писало, що Volkswagen загрожує економіці Німеччини більше, ніж криза в Греції. У минулому році Volkswagen продала 600 тисяч автомобілів у США. Це принесло компанії близько 6% від глобального доходу в розмірі 9,6 мільярдів доларів. Американський регулятор збирається оштрафувати компанію на 18 мільярдів доларів. Всього на рахунках компанії є 24 мільярди доларів, тому після сплати штрафу їй доведеться провести скорочення.

Інвестори компанії почали зазнавати збитків разом з німецьким автовиробником. Катар втратив 4,8 мільярдів доларів через скандал навколо Volkswagen. Детальніше читайте в лонгріді DT.UA - "Що добре для Volkswagen, погано для Німеччини?".