UA / RU
Підтримати ZN.ua

У РФ за півтора місяці до Нового року вже розпочався дефіцит іноземних брендів спиртного

Багато брендів, які мали попит у Росії, вийшли з ринку країни-агресорки.

У Росії менше ніж за два місяці до новорічних свят оптові та роздрібні продавці алкоголю фіксують нестачу популярних брендів спиртних напоїв, які раніше завозилися з-за кордону. Про це пише російське РБК, посилаючись на опитаних учасників ринку.

Вказано, що у поточних закупівлях перед Новим роком попит магазинів та ресторанів відчутно виріс на ігристі вина, французький коньяк та шотландський віскі. При цьому велику частку в цих категоріях займали бренди, які вийшли з російського ринку через санкції, запроваджені за повномасштабне вторгнення РФ до України.

«Дефіцитні види імпортної продукції йдуть, як то кажуть, з коліс: ми ледве встигаємо привезти, провести перевірку лабораторії, розмитнення та обклеювання [акцизними] марками, як протягом кількох днів товар розходиться на квоти і їде по клієнтах», – процитували в росЗМІ одного із російських експертів Дмытрыя Ісаченкова.

Для задоволення попиту компанія, в якій Ісаченко працює директором з розвитку, вчетверо наростила поставки продукції з Шампані та коньячної продукції, віскі — на 70%.

Читайте також: Непридатна для використання зброя, алкоголізм та дезертирство: в Генштабі розповіли про нещодавно мобілізованих росіян

Нагадаємо, у вересні президент Росії Владімір Путін почав закликати губернаторів деяких регіонів Росії «розгорнути пропаганду здорового способу життя» на противагу алкоголізму населення. При цьому, тему він порушив у розмовах з губернаторами регіонів, які не належать до регіонів із найвищим рівнем алкогольної залежності у населення.