Командування 3 закликало західних союзників активніше боротися з розповсюдженням дезінформації, якою Росія супроводжує свої військові авантюри.
Про це повідомляє "Голос Америки", нагадуючи, що коли в Криму з'явилися російські військові без розпізнавальних знаків, Москва заперечувала, що це її солдати. Лише коли анексія була завершена, російська влада визнала, що відправила армію в сусідню країну.
Директор НАТО зі стратегічних комунікацій Яніс Сартс заявив, що Захід намагається наздогнати Росію, ІДІЛ і навіть Китай.
"Технологія - наша. Локомотиви ринку знаходяться в наших країнах. І тим не менше, ми ведемо цю дискусію, відчуваючи, що нас до цього поволі підштовхують різні гравці: Росія, "Ісламська держава", а також, хоча менш помітно, Китай", - сказав він.
В цей же час, старший редактор журналу The Economist Едвард Лукас звернув увагу на російський пропагандистський телеканал Russia Today і підкреслив, що його роботу не можна вважати журналістикою.
"Росія дійсно вловила суть атмосфери часів "пост-правди", і тепер вони брешуть абсолютно безпардонно. Вони розуміють слабкість наших ЗМІ в епоху після Холодної війни, яка полягає в тому, що для нас справедливість переважає над правдою", - сказав Лукас, додавши, що Заходу варто більше працювати над "гігієною в соціальних мережах", в яких російські тролі розміщують велику кількість неправдивих повідомлень.
В цей же час, у НАТО кажуть, що Росія бачить в інформаційній стратегії один з ключових стовпів планування конфліктів, в той час як Захід відстає в цьому питанні.
"Ми далі боремося десь на узбіччі, хоча робота в сфері стратегічних комунікацій, правильно фінансована, надзвичайно дешева в порівнянні з іншими витратами", - сказав керівник стратегічних комунікацій НАТО Марк Лейті.
Раніше видання The Economist писало, що російська пропаганда лише вдає популярність в соцмережах. Серед кожних 50 облікових записів, які поширюють дописи російського телеканалу, 16 роблять це так систематично, що можна з високою вірогідністю підтвердити, що вони – "боти".