UA / RU
Підтримати ZN.ua

У Держдумі РФ причини найбільшої катастрофи в московському метро пов'язали з США

Відомий своєю непохитною вірою в те, що шпигуни США проникли у всі структури Російської Федерації, російський депутат припустив, що система, яку організувала американська компанія McKinsey, і стала причиною загибелі десятків людей.

Причини страшної аварії в московському метро, яка забрала життя 23 людей, поки точно невідомі. Найпоширеніша версія (якої дотримується Слідчий комітет) полягає в тому, що стрілочний перевід між станціями "Слов'янський бульвар" і "Парк Перемоги" був несправний. За цими підозрами вже затримали двох працівників дорожніх служб колії. Однак, на думку депутата Держдуми Євгена Федорова, це неправильна версія - у всьому винна американська компанія McKinsey, яка брала участь у розробці стратегії московського метро, переконаний єдинорос.

Відомий своєю непохитною вірою в те, що шпигуни США проникли у всі структури Російської Федерації, Федоров припустив, що система, яку організувала компанія McKinsey, і стала причиною загибелі десятків людей, передає ИТАР-ТАСС. "Зрозуміло, що є конкретні винні в цій трагедії, - заявив парламентарій. - Але ці конкретні винні працювали в системі, яка була кимось створена".

Член нижньої палати російського парламенту, депутат від партії влади "Єдина Росія" вважає, що "всю архітектуру цієї системи з точки зору транспортної логістики планували іноземні консультанти, в першу чергу, McKinsey". "Вона розробляла стратегію розвитку метрополітену, від якої залежать витрати, тобто скільки дати на безпеку, скільки - на інші речі, наприклад, на піар", - пояснив свою оригінальну точку зору Федоров.

"McKinsey, як відомо, американська компанія. І я вважаю, що вона дала неправильні пропозиції, створила неправильну стратегію розвитку метрополітену, що не дало можливість приділити належну увагу питанням безпеки, а це, в свою чергу, створило умови для трагедії", - заявив представник законодавчої влади РФ.

"Якщо б це була російська компанія, то було б і прізвище, ім'я, по батькові директора, який би сидів на лаві підсудних. А іноземна компанія отримала кілька сотень мільйонів рублів і умила руки", - додав Федоров, заявивши, що практика залучення іноземних компаній "призводить до трагедій".

"Чому взагалі залучили іноземну компанію до вирішення чутливих для безпеки РФ питань? Як можна залучати компанію держави, що офіційно використовує проти Росії методи політичної агресії, ті ж санкції?", - запитує депутат Державної Думи, підкреслимо, чотирьох скликань.

Більш того, Федоров заявив, що має намір звернутися в СК зі своїми припущеннями: "Я попрошу слідчі органи в рамках слідчих дій, які проводяться у зв'язку з аварією, вивчити це питання і, можливо, притягнути винних до відповідальності з московської мерії, які найняли іноземних консультантів, можливо, порушуючи при цьому закони".

Раніше Федоров вже пропонував багато ініціативи, пов'язані з "іноземної шпигунської загрозою". Наприклад, він запропонував держслужбовцям, у яких близькі родичі постійно проживають за кордоном, забороняти працювати у структурах російської влади, так як іноземним спецслужбам буде легше їх завербувати. Він також пропонував захистити населення від журналістів з "п'ятої колони", "неправильно" висвітлюють події в Україні.

Що стосується офіційних версій причин аварії, то однією з основних, як не дивно, є версія Слідчого комітету. З нею погодилися і незалежні експерти, які вивчали інцидент. Заступник мера столиці Петро Бірюков розповів: "Висновки незалежних експертів, які працюють у складі нашої комісії з надзвичайних ситуацій, сходяться на одній з причин, що збігається зі Слідчим комітетом, - це порушення технології експлуатації режиму стрілочного переводу".

"При цьому наші експерти не виключають й інші версії. Ці версії комісія зараз відпрацьовує, і перші результати будуть буквально через два дні викладені", - додав Бірюков.

Зауважимо, що колеги затриманих підозрюваних майстра служби колії Валерія Башкатова і помічника дорожнього майстра шляху Юрія Гордова не вірять у версію СК, передає "Ехо Москви". "Якщо стрілочний механізм був закріплений неналежним чином, працівники метро відразу б про це дізналися", - заявив колишній лідер профспілки "Захист" В'ячеслав Бабочкін.

Глава метрополітену Москви Іван Бесєдін, в свою чергу, повідомив, що незадовго до трагедії на аварійній ділянці Арбатсько-Покровської лінії метрополітену велися роботи по відведенню другої колії на станції "Діловий центр". Він сподівається на те, що слідство встановить реальні причини трагедії. "Буде проводитися розслідування, і, природно, будуть задаватися питання тим, хто займався утриманням шляхів. Я зараз не можу відповісти ні на одне питання. Слідство триває, і воно об'єктивно відповість на всі питання", - сказав Бесєдін.

За словами начальника метрополітену, яка сталася трагедія внесе корективи в роботу метрополітену, наприклад будуть внесені зміни проводяться програми модернізації всіх систем.

Тим часом роботи з відновлення руху на Арбатсько-Покровської лінії столичної підземки завершаться, за словами столичних чиновників, до кінця завтрашнього дня. За словами заступника мера Москви Петра Бірюкова, рух буде відновлено в повному обсязі вже вранці в п'ятницю, передає ИТАР-ТАСС.

"По тому графіку, з яким ми йдемо сьогодні, рух буде відкрито у п'ятницю вранці, але в цій ситуації можуть бути будь-які непередбачувані моменти, які можуть тримати, так і прискорити нашу роботу, - зазначив він. - Ми одночасно вивчаємо те, що знаходиться на цьому шляху, те, що перебуває у місцях під зламаними вагонами, тому всяке може бути".

"В даний момент слідчі повністю відпрацювали весь ділянку, і на цій ділянці триває демонтаж і розбирання рельсово-шпальної решітки. Ми вважаємо, що демонтаж і поділ на окремі елементи першого вагона будуть завершені приблизно до 24:00 за московським часом", - розповів Бірюков, додавши, що одночасно з цим ведуться роботи з влаштування об'єктів енергетики.

"протягом минулої ночі на аварійній ділянці працювало близько 700 чоловік. Роботи йдуть цілодобово і в безперервному режимі. Бригади змінюють одна іншу. Ускладнення викликає те, що роботи ведуться з одного напрямку, а другий ділянку був зайнятий слідчими, які досі проводили слідчі заходи", - сказав чиновник.

Аварія в московському метро сталася вранці 14 липня. На перегоні між станціями "Слов'янський бульвар" і "Парк Перемоги" перші три вагони поїзда на швидкості близько 70 км/год зійшли з рейок. При різкому гальмуванні вагони практично скрутило на стику, один з них розірвало.

За останніми даними, в результаті трагедії загинули 23 людини, серед них одна українка. У лікарнях залишаються 136 осіб, з них стан 42 медики оцінюють як важкий. Медики повідомляли, що були госпіталізовані 146 постраждалих, 12 допомога надана амбулаторно. Всього, за словами джерел, загинули і постраждали 180 осіб. !zn

Читайте також:

Кияни вшанували пам'ять жертв аварії у московському метро

По справі про катастрофу в московському метро затримали двох стрілочників

НП в московському метро: вагони зійшли з рейок, є жертви

Серед загиблих в результаті аварії в московському метро є українка