UA / RU
Підтримати ZN.ua

У Британії вперше заборонили рекламу через використання гендерних стереотипів

У червні цього року у Великій Британії заборонили використовувати у рекламі гендерні стереотипи.

Телевізійні реклами американської компанії Mondelez і німецького виробника автомобілів Volkswagen вперше заборонили згідно з новими правилами проти використання гендерних стереотипів у Великій Британії. Про це повідомляє BBC.

Компанія Mondelez у рекламі сиру "Філадельфія" показала двох тат, які залишили дитину на конвеєрі в ресторані, бо відволікалися на їжу. Близько 128 глядачів поскаржилися британському регулятору реклами Аdvertising Standards Аuthority (ASA) на рекламу Mondelez.

Глядачі вважали, що "реклама підтримує шкідливий стереотип про те, що чоловіки не здатні піклуватися про дітей й такі некомпетентні, що становлять небезпеку для малюків".

Mondelez відповіли на скарги й зазначили, що показали в рекламі позитивний образ відповідальних чоловіків, які доглядають за дітьми.

У рекламі автомобіля Volkswagen eGolf показали чоловіка з жінкою, які спали в наметі в горах, двох чоловіків-космонавтів, параспортсмена, який готується до стрибка в довжину й жінку, яка сидить біля дитячого візка.

На рекламу Volkswagen поскаржилися троє людей. Вони заявили, що "реклама закріплювала шкідливі гендерні стереотипи, показуючи чоловіків, які займаються авантюрними справами й жінок, які доглядають за кимось".

Однак Volkswagen зазначили, що "їхня реклама не сексистська, а показує, що турбота за новонародженим відбувається незалежно від статі батьків".

"З рекламою, яка протиставляє чоловічі й жіночі гендерні стереотипи, потрібно поводитися обережно. Йдеться про те, яким може бути загальний ефект від них", - зазначила керівниця розслідувань ASA Джес Ті.

У червні цього року у Великій Британії заборонили використовувати у рекламі гендерні стереотипи. Заборона стосується як реклами на телебаченні, так і в інтернеті.