UA / RU
Підтримати ZN.ua

США планують розширити доступ на внутрішній ринок Китаю

Американські компанії планують значно збільшити експорт своїх товарів у Китай.

Вашингтон має намір обговорити можливість більш широкого доступу компаніям США на внутрішній ринок КНР, для цього в Чикаго проводиться засідання американо-китайської Спільної комісії з торгівлі та комерції (СККТ).

"В даний час КНР є для нас третім за величиною експортним ринком. У 2013 році ми продали в Китаї послуг та товарів на 161 млрд доларів", - заявила глава міністерства торгівлі США Пенні Пріцкер.

За словами Пріцкер, загальний обсяг торгівлі двох країн склав 617 млрд доларів. "Метою обговорень на СККТ є розвиток домовленостей між Бараком Обамою та Сі Цзіньпіном, яких вони досягли в рамках візиту президента США в Китай", - додала Пріцкер.

"У процесі переговорів ми обговорили проблеми захисту інтелектуальної власності, в тому числі і торгових секретів, обговорили можливість створення єдиних правил при веденні справ в Китаї та багато інших питань, що так чи інакше стосуються розширення присутності американських товарів на ринку КНР", - повідомила Пріцкер.

Як зазначили експерти, учасники зустрічі обговорять і дуже важливі для обох країн інвестиційні угоди. У Вашингтоні розраховують зробити торговельні зв'язки з Китаєм більш простими та тісними.

Читайте також: Третій Буш зібрався в президенти США

У 2014 році Китай вперше за десятиліття випередив США та став першою економікою в світі. Обсяг національного економічного виробництва в Китаї склав 17,6 трлн доларів.