UA / RU
Підтримати ZN.ua

Солсбері вдасться до ребрендингу після історії з отруєнням

Потік туристів у місто впав на 14%.

У британському місті Солсбері, який здобув популярність після отруєння Юлії та Сергія Скрипалів, потік туристів знизився на 14%. У зв'язку з цим влада найняла команду консультантів для ребрендингу міста. Про це повідомляє The Guardian.

"Солсбері всесвітньо відомий, але не з тих причин, які ми хотіли б бачити. Я думаю, що нам потрібно зробити практично повний ребрендинг", - повідомила член ради графства Вілтшир з економічного розвитку та відновленню Солсбері Полін Чорч.

Консультанти спробують змінити сприйняття міста в очах потенційних туристів. У місті також сподіваються, що традиційні різдвяні ярмарки, літературний фестиваль і різдвяний каток допоможуть відновити довіру і поверне туристів. Також запрацюють ресторан Zizzi і паб Mill, які також фігурували у справі отруєння Скрипалів.

Нагадаємо, контртерористичний підрозділ британської поліції заявив про встановлення особи ще одного, вже третього підозрюваного у причетності до отруєння колишнього співробітника ГРУ ГШ МО РФ Сергія Скрипаля і його дочки в місті Солсбері. 5 вересня британські правоохоронці оприлюднили дані про двох підозрюваних в отруєнні нервовопаралітичною речовиною "Новачок" сім'ї Скрипалів. Поліцейські підозрюють росіян Олександра Петрова та Руслана Боширова.