Центральний офіс американської компанії Coca-Cola повідомив, що агентство, яке розробляло дизайн мапи РФ в рамках різдвяної кампанії, внесло до неї зміни без їх відома. Так пояснили появу Криму на святковій карті Росії в прес-службі Coca-Cola кореспонденту "ТСН" у вівторок, 5 січня.
"Команда російської Coca Cola використовувала стилізовану карту Росії як частина різдвяної кампанії. Агентство, яке розробляло карту, пізніше внесло зміни без нашого відома та узгодження", − йдеться в повідомленні.
У Coca-Cola стверджують, що не захищають будь-яку політичну позицію, а також вибачилися за "суперечливий пост", який був згодом видалений.
Нагадаємо, 5 січня українське представництво американської компанії Coca-Cola принесло вибачення за "непорозуміння" з картою Росії, на якій вона була зображена разом з окупованим Кримом.
30 грудня на офіційній сторінці Coca-Cola в соцмережі "Вконтакте" була опублікована мапа Росії, на якій не був указаний Крим, Калінінградська область і Курильські острови. Це викликало обурення у російських користувачів. За що адміністратори сторінки попросили вибачення у росіян і пообіцяли розмістити "правильну мапу" з Кримом. Тим часом в українському сегменті інтернету вже навіть пропонують бойкотувати продукцію компанії Coca-Cola.