UA / RU
Підтримати ZN.ua

Росіяни спеціально загнали літак Качиньського в пастку під Смоленськом — Міноборони Польщі

Навіть коли доказова база була неповною, то все вказувало на те, що "диспетчери вели літак до катастрофи".

Російські диспетчери спеціально вели до катастрофи літак Качиньського

Російські диспетчери спеціально вели до катастрофи літак Качиньського

Дії диспетчерів вишки "Смоленськ-Північний" призвели до ситуації, яка наблизила до катастрофи літак ТУ-154М президента Польщі Леха Качиньського, на борту якого знаходилися також представники політичної, військової та культурної еліти країни, заявив міністр оборони Польщі Антоній Мацеревич.

"Доказова база, яку зібрала група слідчих, а більшою мірою Комісія з розслідування авіакатастроф державної авіації, є дуже переконливою. Вона показує, що ці дії були свідомими і було бажання призвести до катастрофи", - сказав Мацеревич, передає польський телеканал Republika.

Міністр оборони також наголосив, що навіть коли доказова база була неповною, то все вказувало на те, що російські "диспетчери вели літак до катастрофи", а пілот президентського літака Аркадіуш Протасюк до останнього намагався "уникнути цієї пастки".

Мацеревич зазначив, що якщо б літак не був доведений диспетчерами так низько до землі, то "складніше було б організувати хаос, з яким ми маємо справу сьогодні".

"Літак, який би розпався на висоті 50, 60 або 150 метрів над землею, не міг би показати, що це була природна катастрофа", - додав Мацеревич.

Раніше повідомлялось, що у розпорядженні комісії, що розслідує обставини катастрофи Ту-154М під Смоленськом, у якій загинув президент Польщі Лех Качинський, з'явилися нові аудіозаписи.

Нагадаємо, 10 квітня 2010 року, неподалік від військового аеродрому під Смоленськом в РФ розбився літак Ту-154М з польським президентом Польщі Лехом Качиньським та представниками політичної, військової та культурної еліти Польщі. Загинули всі 96 чоловік, що знаходилися на борту.

Згідно з висновками Міждержавного авіаційного комітету, причиною катастрофи стали неправильні дії екіпажу. Але в 2015 році нова влада Польщі повернулися до цієї теми. А на початку березня 2016 року було відновлено розслідування за фактом аварії літака.