UA / RU
Підтримати ZN.ua

Російський депутат вимагає повернути Аляску та форт у Каліфорнії, а також відшкодувати збитки за санкції США

Депутат Держдуми РФ висунув пропагандистські "вимоги" в інтерв'ю на російському державному каналі.

Російський депутат Олег Матвейчев на державному каналі виступив із черговою відірваною від реальності вимогою — Сполучені Штати мають повернути Аляску та історичне поселення у Каліфорнії. Крім того, Штати зобов'язані виплатити репарації Росії за руйнівні санкції, запроваджені американцями, які скинули економіку Москви у штопор. Все це він запропонував "виставити" Америці після "завершення демілітаризації" Києва, повідомляє Fox News.

Вимоги включають повернення Аляски, яку США придбали у Російської імперії в 1867 році та колишнього російського поселення Форт-Росс, штат Каліфорнія, за 90 миль на північ від Сан-Франциско.

«Ми повинні думати про відшкодування збитків, які були завдані санкціями та самою війною, тому що це теж коштує грошей, і ми повинні їх повернути», — сказав Матвейчев в інтерв'ю.

Він також закликав до «повернення всього російського майна, що належить Російській імперії, Радянського Союзу та нинішній Росії, яке було захоплене в США тощо».

Після цього його запитали, чи він мав на увазі Аляску і Форт-Росс.

“Це був мій наступний пункт. А також Антарктика», — сказав він. "Ми знайшли її, отже, вона належить нам".

За даними Державного департаменту, продаж Аляски поклав кінець торгової експансії Російської імперії та зусиллям щодо заселення тихоокеанського узбережжя США. Територію було продано уряду США за 7,2 мільйона доларів.

Російська колонія Форт-Росс була заснована на узбережжі Сономи в Каліфорнії 1812 року. Коли нічого не вийшло, і колонія стала непосильною у фінансовому плані, її продали американцям у 1841 році.

Вимоги Матвейчева, звісно ж, будуть проігноровані.

Читайте також: На Алясці зафіксували рекордно високу температуру

Нагадаємо, що російська авіаційна галузь, яка опинилася на межі зупинки через санкції та вимоги закордонних лізингових компаній повернути літаки, почала використовувати повітряні судна без згоди лізингодавців і без сертифікатів льотної придатності.

Тобто красти чужу власність.