UA / RU
Підтримати ZN.ua

Продажі канабісу зростають під час карантину — Financial Times

Продажі канабісу зросли на 159% в Каліфорнії до середини березня, у порівнянні з тим же періодом в 2019 році.

Власник журналу High Times, що присвячений канабісу, уклав угоду на 80 мільйонів доларів на покупку каліфорнійських амбулаторій Harvest Health&Recreation, оскільки у важкий час для видання журналу, він шукає доступ до швидкозростаючого ринку роздрібної марихуани, пише Financial Times.

В результаті угоди компанія Hightimes Holding, якій належить 45-річний культовий журнал, придбає 13 диспансерів, що належать Harvest Health, одному з найбільших в Америці дистриб'юторів марихуани для роздрібної та оптової торгівлі. Очікується, що операція буде закрита до кінця червня.

Придбання високотехнологічних диспансерів сталося в той час, коли Каліфорнія віднесла марихуану до категорії основних продуктів, поряд з молоком і туалетним папером, у відповідності з державними наказами по дотриманню домашнього карантину через COVID-19. Це крок, дозволяє ритейлеру продавати марихуану, в той час, коли багато магазинів з іншими товарами були змушені закритися, через поширення коронавірусу.

Попит на марихуану в штатах США, де споживання в рекреаційних і медичних цілях є законним, виріс під час кризи, так як мільйони людей, які вимушені залишатися вдома, курять, випивають або їдять випічку з канабісу, щоб розслабитися і послабити занепокоєння, викликане пандемією.

Продажі канабісу зросли на 159% в Каліфорнії до середини березня, у порівнянні з тим же періодом в 2019 році, згідно з даними Headset, дослідницької компанії в галузі виробництва марихуани. За даними Marijuana Business Daily, галузевого сайту, продажі "до дому" у 2020 році також зросли.

Незважаючи на різке зростання продажів і попиту, оскільки люди запасаються продуктами, пов'язаними з каннабісом, кілька каліфорнійських компаній з виробництва марихуани з усіх сил намагаються впоратися з наслідками кризи коронавірусу для бізнесу, і шукають урядову допомогу в боротьбі з наслідками.

"Ми довгий час підтримували Harvest та інших першопрохідців, які торгують каннабісом, оскільки вони просувалися вперед, незважаючи на законодавство зо змінювалось, нездоланні ліцензійні збори, політичну стигму і, чесно кажучи, весь цей процес, створений, щоб бути складним", - сказав Адам Левін, Виконавчий директор Hightimes.

Ринок канабісу швидко розширюється в США і у всьому світі, оскільки все більше число країн узаконює продаж марихуани в медичних та розважальних цілях. Згідно з дослідженням ринку акцій Jefferies, легальний ринок канабісу в світі в 2018 році склав майже 11 млрд доларів, а до 2029 року може досягти 50 млрд доларів.

В останні роки кілька компаній, що виробляють продукти, пов'язані з каннабісом, були розміщені на відкритих ринках, в той час, як кілька невеликих груп будують амбулаторії по всій території США, щоб задовольнити зрослий попит на більш приємний досвід покупки марихуани.

"Ми з величезною повагою ставимося до бренду Harvest та з нетерпінням очікуємо переходу до наступного покоління роздрібної торгівлі, коли Harvest стане важливим акціонером нашої компанії", - сказав Левін. "Ми з нетерпінням чекаємо можливості знайти безліч способів роботи зі Стівом і командою Harvest".

Hightimes планує перетворити магазини Harvest у фірмові амбулаторії High Times, подібно до того, як яскравий засновник журналу Playboy Х'ю Хефнер використовував торгівельну марку свого видання для створення бізнесу в індустрії нічних клубів.

Компанія Harvest, яка є дилером канабісу в декількох штатах і має права працювати на більш ніж 210 точках виробничих потужностей, продовжить роботу в більшості зі своїх 130 торгових точках, говориться в повідомленні компанії.

Варто відзначити, що згідно Національного звіту з проблеми наркоспоживання і здоров'я, у 2018 році, понад 43 мільйонів американців у віці від 12 років і старше повідомили, що вживали марихуану.

Також, куріння марихуани підвищує ризик ускладнень COVID-19. Марихуана викликає запалення легенів, що позбавляє тіло можливості адекватно боротися з вірусом.