Власники авіакомпанії British Airways повідомили про те, що причиною збою в роботі комп'ютерної системи, внаслідок якого були скасовані рейси тисяч пасажирів, став людський фактор.
Як заявив на конференції голова холдингу IAG Віллі Уолш, винуватцем збою став інженер, який відключив безперебійне живлення від одного з основних сховищ інформації British Airways, а після цього неправильно підключив його назад. Це призвело до збою у роботі системи, а на її відновлення потрібен був час.
"Мені цілком зрозуміло, як можна помилково відключити живлення. Мені абсолютно не зрозуміло, яким чином можна зробити помилку, знову підключаючи живлення", - зазначив Уолш на міжнародній конференції працівників індустрії цивільної авіації в Мексиці.
У компанії вже почали внутрішнє розслідування, щоб "мати урок з цієї помилки".
Нагадаємо, наприкінці травня авіакомпанія British Airways скасувала всі рейси з аеропортів Хітроу та Гетвік у зв'язку з серйозним комп'ютерним збоєм. Тисячі пасажирів не змогли вилетіти в пункти призначення.
Робота авіаперевізника була відновлена за кілька діб.