UA / RU
Підтримати ZN.ua

Підсанкційний танкер “Совкомфлоту” РФ вирушив із нафтою до Китаю — Bloomberg

Це вже четверте таке підсанкційне судно, яке Росія нещодавно ввела в експлуатацію після багатомісячної паузи.

Фото ілюстративне

Фото ілюстративне

Росія завантажила черговий танкер, що належить ПАТ “Совкомфлот”, перевіряючи рішучість країн G7 у придушенні флоту суден, якими РФ перевозить нафту, повідомляє Bloomberg.

Читайте також: Європа домовилася про нові заходи боротьби з нафтовим тіньовим флотом РФ — Bloomberg

Танкер “Віктор Бакаєв” вийшов із порту Приморськ у Балтійському морі в неділю, 21 липня, з вантажем близько 730 тисяч барелів нафти марки Urals, як показують дані відстеження суден. Танкер прямує до Чжоушаня в Китаї.

У грудні минулого року Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США визначило це судно таким, що порушило обмеження на експорт російської нафти, встановлені країнами G7. Це перше завантаження танкера з того часу.

Загалом, це вже четвертий такий танкер, який Росія нещодавно ввела в експлуатацію після багатомісячного простою. Кількість суден, що підпадають під санкції США, ЄС та Великої Британії, зросла до 62 минулого тижня, коли Лондон оголосив про обмеження ще проти 11 кораблів.

Три попередні танкери “Совкомфлоту”, судячи з супутникових знімків, здійснювали перевантаження в морі поза зоною видимості цифрових систем стеження за суднами.

Чим більше Росії вдасться розгорнути танкерів, тим менш руйнівними будуть санкції.

Читайте також: Угорщина розкритикувала Україну за припинення транзиту нафти російського «Лукойла»

Доходи від продажу нафти Москва використовує для фінансування своєї військової машини. Російський тіньовий флот застарілих танкерів становить також екологічну загрозу для водних шляхів Європи, а деякі з кораблів діють як російські станції прослуховування і перевозять зброю до РФ. 

Детальніше про те, як працює тіньовий експорт нафти з РФ раніше розповідали Артем Куюн та Іван Марченков.